عرضه گوشی گران‌قیمت میت 10 پورش دیزاین هواوی تأیید شد

جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
به‌تازگی، فایل‌های مربوط به فرم‌ور یک گوشی جدید هواوی فاش شده است که عرضه میت ۱۰ پورش دیزاین را تأیید می‌کند.
تبلیغات

شرکت هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه) از گوشی پرچمدار میت ۱۰ رونمایی خواهد کرد و فایل‌های مربوط به فرم‌ور تازه فاش شده از یکی گوشی‌های هواوی، تأیید می‌کند که میت ۱۰ پورش دیزاین به همراه پرچمدار جدید این سازنده چینی رونمایی خواهد شد.

تا پیش از افشای این فایل‌ها، عرضه‌ی میت ۱۰ «پورش دیزاین» تنها در حد گمانه‌زنی بود و هیچ سندی برای تأیید این ادعا وجود نداشت؛ با این‌حال، رویه مذکور با فاش شدن  فایل‌های فرم‌ور یک گوشی جدید هواوی تغییر یافته است.

منبع انتشار آن، تأیید می‌کند یک فایل فرم‌‏ور با نام «BLA-AL00-porsche-cn» توسط هواوی توزیع شده است و این فایل، تأیید می‌‏کند که نسخه «پورش ادیشن» میت ۱۰ به بازار عرضه می‌شود. همچنین طراحی میت ۱۰ پورش دیزاین بر مبنای گوشی میت ۱۰ پرو خواهد بود که قابل انتظار بود. به منظور اثبات این ادعا، می‌توان گفت که طراحی گوشی میت ۹ پورش دیزاین که بر مبنای گوشی میت ۹ پرو بوده است و به همین جهت، منطقی خواهد بود که میت ۱۰ پورش دیزاین نیز طراحی بر مبنای میت ۱۰ پرو (Mate ۱۰ Pro) داشته باشد.

فایل‌های مربوط به فرم‌‏ور فاش شده از گوشی میت ۱۰ پورش دیزاین مانند میت ۱۰ پرو است؛ البته شامل تصاویر اختصاصی، فایل‌های صوتی و انیمیشن‌های مربوط به بوت سیستم‌‏عامل می‌شود که مربوط به پورش دیزاین است. تصاویر فاش شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین
تصویر پس‏‌زمینه میت 10 پورش دیزاین

با توجه به فایل‌های فاش شده از فرم‌ور گوشی میت ۱۰ پورشه دیزاین، انتظار داریم چهار مدل از سری میت ۱۰ در تاریخ ۱۶ اکتبر معرفی شود. نسخه معمولی میت ۱۰ به صورت قطعی در ۲۴ مهر ماه معرفی خواهد شد و رونمایی از گوشی میت ۱۰ پرو نیز بدون شک در همان روز صورت می‌گیرد.

میت ۱۰ لایت که دیگر عضو از سری میت ۱۰ به شمار می‌رود و مدتی پیش با نام‌های Huawei Maimang 6 ، Nova 2i و حتی Honor 9i معرفی شده است؛ احتمالاً به همراه میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو رونمایی خواهد شد. هرچند، این احتمال را نیز نباید نادیده گرفت که شاید هواوی در مراسم اختصاصی خود در اواخر مهر ماه در آلمان، تنها گوشی‌های رده‌بالا از سری میت ۱۰ را معرفی کند و رونمایی از میت ۱۰ لایت به زمان دیگری موکول شود؛ البته این مدل ممکن است با نام‌های مختلفی به فروش برسد.

آخرین گوشی که از سری میت ۱۰ معرفی خواهد شد، فبلت میت ۱۰ پورش دیزاین است که قیمت بالایی خواهد داشت. هر سه گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین از نظر مشخصات‌فنی نظیر چیپ‌ست به کار گرفته شده در آن‌ها، شباهت‌های زیادی به یک‌دیگر خواهند داشت. با این‌حال از نظر طراحی، میت ۱۰ با میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین متفاوت است.

سری میت ۱۰ شامل چهار گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ پورش دیزاین و میت ۱۰ لایت خواهد بود؛ احتمالا سه مدل در ۲۴ مهر ماه معرفی می‌شود.

شرکت هواوی در نمایشگاه IFA برلین، از تراشه پرچمدار جدید خود یعنی کرین ۹۷۰ رونمایی کرد؛ این تراشه هشت هسته‌ای، قدرت پردازشی هر سه مدل میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین را تأمین خواهد کرد و واحد پردازش عصبی (NPU) پردازش محتوای مربوط به هوش مصنوعی را در هر سه مدل از سری میت ۱۰ امکان‌پذیر می‌کند.

همچنین انتظار داریم که گوشی‌های جدید از سری میت ۱۰، با شش گیگابایت حافظه رم عرضه شود. البته مدتی پیش، شایعاتی مبنی بر عرضه فبلت میت ۱۰ پرو با هشت گیگابایت حافظه رم منتشر شده بود که صحت آن‌ در حال‌حاضر، مشخص نیست.

گفته می‌شود فبلت میت ۱۰ پرو با نمایشگر کشیده و حاشیه‌های باریک عرضه خواهد شد؛ در صورتی‌که میت ۱۰ نیز چنین طراحی داشته باشد، انتظار داریم حسگر اثرانگشت در هر سه گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین به پنل پشتی منتقل شود. شرکت هواوی دیروز با انتشار یک تیزر رسمی، تأیید کرده بود که لنزهای لایکا در سری مدل‌های پرچمدار میت ۱۰ از جمله نسخه معمولی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به کار گرفته خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو نیز روی تمامی مدل‌ها نصب خواهد شد و پوسته‌ی اختصاصی EMUI نیز رابط‌کاربری را شخصی‌سازی می‌کند. دوربین دوگانه نیز از دیگر قابلیت‌های این خانواده است؛ حتی مدل ارزان‌قیمت‌تر میت ۱۰ لایت نیز با دوربین دوگانه وارد بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات