گوشی بلک بری موشن در نمایشگاه جیتکس دبی معرفی شد

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد بلک‌بری فرصت نمایشگاه GITEX دبی را غنیمت شمرده و از گوشی جدید موشن رونمایی کرده است.
تبلیغات

پیشتر اخباری منتشر شده بود که کمپانی بلک‌بری روی گوشی جدیدی به نام Motion کار می‌کند. اوایل هفته نیز رندرهایی از این محصول فاش شد. اما امروز این کمپانی به طور رسمی گوشی موشن را در جریان هفته‌ی تکنولوژی جیتکس در دبی معرفی کرد.

تا چندی پیش بلک‌بری گوشی‌های خودش را تولید می‌کرد؛ اما مدت‌ها است این کمپانی کانادایی با اعطای لایسنس تولید محصولات خود به کمپانی TCL چین، تنها بر تولید گوشی‌ها نظارت می‌کند. گوشی موشن نیز در ادامه‌ی معرفی محصولات اندرویدی بلک‌بری رونمایی شده است.

الکسس تربر، نایب رییس ارشد و مدیرکل بخش راهکارهای موبایل بلک‌بری گفته است:

یک بار دیگری TCL Communication به وعده‌ی خود عمل کرد و با معرفی گوشی موشن نشان داد محصولی مطابق با خواسته‌های ما وارد بازار خواهد شد.

عرضه‌ی اولیه‌ی این گوشی به صورت محدود خواهد بود و سپس تا پایان سال جاری میلادی وارد بازارهای مختلف می‌شود. بلک‌بری موشن فعلا به صورت اختصاصی در دو کشور امارات و عربستان به فروش خواهد رسید.

این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی، رم ۴ گیگابایتی، پردازنده‌ی اسنپدراگون، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick charge 3.0 و اندروید ۷.۱ با قابلیت آپدیت به اندروید ۸ اوریو (اوایل سال ۲۰۱۸) مجهز شده است. این گوشی با دریافت گواهی‌نامه‌ی IP67 یک محصول ضدآب و ضد گردوغبار به شمار می‌رود.

امکان سفارش این گوشی در بازارهای مذکور از امروز فراهم شده است و بعد از آن با قیمت ۴۶۰ دلار وارد بازارهای خاورمیانه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات