گوشی‌های جدید موتورولا در روز ۶ مرداد به صورت رسمی معرفی خواهند شد

جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کنفرانسی در روز ۶ مرداد ماه برگزار خواهد کرد. آن طور که به نظر می‌رسد این کنفرانس برای موتورولا مهم است چرا که در سه شهر بزرگ لندن، سائوپائولو و نیویورک برگزار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا با اعلام رسمی برگزاری کنفرانسی مهم در ۶ مرداد به نظر می‌رسد گوشی‌های جدیدی از سری موتو ایکس و موتو جی را در کنار دیگر گوشی‌ها معرفی خواهد کرد.

آخرین عکس‌های فاش شده از موتو ایکس (۲۰۱۵) از برزیل منتشر شده‌اند که به نظر با برگزاری کنفرانس در سائوپائولو نیز بی‌ارتباط نیست. بنابر شایعات موتو ایکس جدید صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی داشته و مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد شد. همچنین دوربین این گوشی ارتقا چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد که می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های موتورلا باشد. امیدواریم در پرچم‌دار جدید موتورولا شاهد استفاده از باتری بزرگ‌تری نیز باشیم.

2015 07 17 214135

البته شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه‌ی ۵.۷ اینچی موتو ایکس نیز به گوش می‌رسید که شواهد کافی برای اثبات وجود این گوشی در دست نیست. این موضوع برای موتو ایکس اسپورت نیز صادق است که قرار بود نسخه‌ی ضد آب و ضد ضربه‌ی موتو ایکس باشد.

همانند موتو ایکس (۲۰۱۵)، تصاویر موتو جی (۲۰۱۵) نیز در روزهای گذشته با کیفیت بالایی فاش شده‌اند. این گوشی ارزان قیمت از صفحه نمایشی ۵ اینچی در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد نسخه‌های متعددی از موتو جی (۲۰۱۵) معرفی خواهند شد که از آن جمله می‌توان به نسخه‌ی دارای رم ۱ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی، و نسخه‌ای با رم ۲ گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. آن چه که جالب به نظر می‌رسد شایعه‌ی ضد آب بودن موتو جی جدید است. این گوشی با قیمت پایه‌ی ۱۷۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

2015 07 17 214224

علاوه بر دو مدل ذکر شده، موتورلا در نظر دارد تا گوشی جدیدی از سری دروید را نیز معرفی کند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این گوشی و زمان دقیق معرفی آن در دست نیست. معرفی گوشی جدید دروید در روز ۶ مرداد از طرف موتورولا تایید نشده است و باید تا آن روز برای کسب اطلاعات دقیق‌تر منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟ کدام یک از دو گوشی موتو ایکس یا موتو جی موتورولا برای شما جذاب‌تر هستند؟ به نظر شما موتورولا ساعت هوشمند جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات