گوشی‌های HTC One M9 موجود در بازار از پردازنده‌ی بروز شده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برند

پنج‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ یکی از جنجالی‌ترین پردازنده‌های کوالکام بوده است. آتش این جنجال زمانی شعله‌ورتر شده که خبرهایی مبنی بر داغ شدن بیش از حد اچ‌تی‌سی وان ام 9 منتشر شدند. از آن زمان انتقادات از این پردازنده روز به روز بیشتر شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از خبر داغ شدن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ موجود در اچ‌تی‌سی وان ام 9 تعداد کمی گوشی‌هوشمند معرفی شدند که از نسخه‌ی ۲.۱ و بروزرسانی شده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌بردند. اما جالب اینجا است که بنابر گفته‌ی جف گوردون، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی اچ‌تی‌سی، وان ام 9 نیز از این نسخه‌ی بروزرسانی شده استفاده می‌کند.

گوردون به تازگی مدعی شده است بنابر اطلاعاتی که از کوالکام دریافت کرده است، تقریباً تمامی سازندگانی که از اسنپدراگون ۸۱۰ در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده‌اند در واقع از نسخه‌ی ۲.۱ و بروزرسانی شده‌ی آن بهره می‌برند. به علاوه او به یکی از کابران توییتر شرح داد که اچ‌تی‌سی وان ام 9 به نسخه‌ی جدید پردازنده‌ی کوالکام مجهز شده است.

اچ‌تی‌سی وان ام ۹ بزرگ‌ترین محکوم داغ شدن پردازنده‌ی کوالکام بوده است. به این دلیل نیز بسیاری از کاربران در خرید وان ام ۹ تردید دارند و دقت بیشتری به خرج می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط:

    اطلاعاتی که گوردون منتشر کرده است نشان می‌دهند که بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار نیز از نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می‌برند. البته با این وجود نیازی به نگرانی در مورد داغ شدن بیش از حد گوشی‌های مجهز به این پردازنده نیست. گوشی‌هایی مانند اچ‌تی‌سی وان ام ۹ و سونی اکسپریا زد ۳+ بروزرسانی‌های متعددی را برای رفع مشکل گرم شدن بیش از حد خود دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود بقیه‌ی گوشی‌ها نیز بروزرسانی‌های نرم‌افزاری برای رفع این مشکل دریافت کنند.

    نظر شما چیست؟ اگر گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ دارید، نظر خود را در مورد داغ شدن آن در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات