مشخصات فنی Vertu 06 فاش شد؛ بهره‌گیری از اسنپدراگون 810 در کنار ۴ گیگابایت رم

دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت بریتانیایی سازنده‌ی گوشی‌های گران‌قیمت به نام ورتو، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های تجملی در دنیا است. به نظر می‌رسد این شرکت در گوشی‌های آینده‌ی خود سعی دارد علاوه بر طراحی بی‌نظیر، از بهترین ‌سخت‌افزارها نیز استفاده کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Vertu V06 که جدیدترین گوشی ورتو است با دستی پر وارد بازار خواهد شد. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR4 بهره خواهد برد و اندروید ۵.۱.۱ نیز سیستم‌عامل پیش‌فرض آن خواهد بود.

vertu v06 benchmark leaks 840x622

شاید اسنپدراگون ۸۱۰ بهترین انتخاب در سال ۲۰۱۵ نباشد، چرا که استفاده از آن بدون گرم شدن زیاد کار دشواری است. البته خریداران ورتو غالباً از آن انتظار انجام کارهای بسیار سنگین را ندارند و به نظر نمی‌رسد ورتو نگرانی از گرم شدن بیش از حد این پردازنده داشته باشد.

استفاده از بهترین سخت افزارها می‌تواند به ورتو که زیبایی بی‌نظیری دارد، ویژگی سخت‌افزار قوی را نیز اضافه کند و به جذابیت آن بیافزاید. متأسفانه عکسی از گوشی جدید ورتو منتشر نشده است، اما می‌توان مطمئن بود این گوشی نیز از بهترین مواد ساخته خواهد شد و قیمتی در حدود ۵ هزار یورو خواهد داشت.

با فاش شدن مشخصات ورتو V06 به نظر می‌رسد مدت زیادی تا زمان معرفی آن باقی نمانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات