ال جی نکسوس 5 (2015) را مستقل از جی 4 و از نو طراحی خواهد کرد

شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که گوگل امسال دو دستگاه گوشی‌هوشمند را از سری نکسوس روانه‌ی بازار خواهد کرد که یکی توسط ال‌جی و دیگری توسط هواوی طراحی و تولید خواهد شد. حال اخباری منتشر شده که حکایت از عدم شباهت نکسوس ال‌جی با جی 4 دارد؛ یعنی ال‌جی نکسوس جدید گوگل را از نو طراحی خواهد کرد.
تبلیغات

 به گزارش وب‌سایت آلمانی اندروید پیت که برگرفته از اطلاعات ارائه شده توسط منابع داخلی است، ال‌جی نسل جدید نکسوس را از ابتدا طراحی کرده و این گوشی هوشمند متفاوت از پرچمدار این کمپانی، جی 4 خواهد بود.

تمامی نکسوس‌های تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف  براساس سایر محصولات کمپانی‌های تولیدکننده طراحی شده بود. برای مثال می‌توان به نکسوس وان مبتنی بر دیزایر اچ‌تی‌سی، نکسوس اس مبتنی بر گلکسی اس سامسونگ، گلکسی نکسوس مبتنی بر گلکسی اس2، نکسوس 4 مبتنی بر اپتیموس جی ال‌جی و نکسوس 5 مبتنی بر جی 2 ال‌جی اشاره کرد.

در مورد نکسوس 6، گوگل سنت طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند سری نکسوس را تغییر داد و نکسوس 6 از پایه توسط ال‌جی توسعه پیدا کرد. در صورتی که گزارش‌ها نیز رنگ واقعیت بگیرند، نسل جدید گوشی نکسوس تولید شده توسط ال‌جی نیز با عنوان نکسوس 5 (2015) شناخته می‌شود.

انتظار می‌رود نسل جدید نکسوس‌های گوگل به‌همراه نسخه‌ی جدید اندروید که با عنوان M شناخته می‌شود، پاییز امسال روانه‌ی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات