گوشی لوکس Vertu Signature برای صاحبان خودروی بنتلی معرفی شد

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ورتو یک گوشی کلاسیک و لوکس با نام Vertu Signature for Bentley برای صاحبان خودروی بنتلی معرفی کرده است. پیش از این شرکت خودروسازی بنتلی اعلام کرده بود که با همکاری کمپانی ورتو گوشی‌های هوشمند لوکس می‌سازد. شرکت‌ انگلیسی بنتلی و کمپانی ورتو در نظر دارند تا پنج سال آینده خط تولیدی از گوشی‌های لوکس خود را راه‌اندازی کنند.
تبلیغات

شرکت بریتانیایی ورتو که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند لوکس فعالیت دارد، از دومین گوشی لوکس خود برای صاحبان خودروی بنتلی با نام Vertu Signature for Bentley پرده برداری کرد. برخلاف محصول قبلی، Vertu Signature یک گوشی کلاسیک محسوب می‌شود؛ با این حال قیمت آن بسیار گران است.

ظاهر این گوشی کلاسیک بیشتر برای خودروی لوکس Mulsanne Speed بنتلی طراحی شده که می‌توان گفت در طراحی این محصول از مواد بکار برده شده در خودروی مذکور استفاده شده است. فیبر کربن بکار برده شده در گوشی کلاسیک جدید، دقیقاً نمونه‌ی مشابه استفاده شده در خودروی Bentley Mulsanne Speed است. البته در پشت گوشی نیز از چرم مشابه خودروی Beluga Black بنتلی استفاده شده است. 

صاحبان این گوشی لوکس می‌توانند بر اساس نوع خودروی بنتلی، آن را سفارشی‌سازی کنند. در این سفارشی‌سازی می‌توان از چرم‌ها و رنگ‌های متنوع و همچنین از انواع سنگ‌های قیمتی مختلف استفاده کرد. در گوشی لوکس Vertu Signature لوگوی بنتلی با حرف B حک شده که جنس آن هم از تیتانیوم است. علاوه بر این صفحه‌کلید آن از کریستال یاقوت کبود پوشیده شده که جنس خود کلید‌ها هم از یاقوت است. بنابراین هر پیامی که با این گوشی لوکس ارسال کنید هزاران دلار ارزش دارد! مدل پیشین این گوشی لوکس، یک گوشی‌هوشمند اندرویدی با نام Vertu Signature Touch است که برای خودروهای بنتلی طراحی شده بود. جنس بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند از چرم گوساله و درجه‌ی ۵ تیتانیوم است که قیمتی حدود ۱۳٫۰۰۰ یورو دارد. 

قیمت این گوشی لوکس ۱۴٫۵۰۰ پوند است. گوشی Vertu Signature for Bentley برای اولین بار در فستیوال سرعت Goodwood ظاهر می‌شود که البته تاریخ رونمایی رسمی آن روز هجدهم سپتامبر (27 شهریور) است. دوست‌داران این گوشی لوکس و همچنین صاحبان خودروی Mulsanne Speed می‌توانند از امروز پیش‌سفارش‌های خود را ثبت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات