نتایج بنچ مارک‌ های ماراتن ام 5 جیونی منتشر شد

پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
یکی از گوشی‌های هوشمندی که بسیاری از علاقه‌‌مندان محصولات چینی و  البته کسانی که عمر باتری بالا می‌خواهند در انتظارش  هستند، ماراتن ام 5 جیونی با باتری 6,020 میلی‌آمپر ساعتی است. به نظر می‌رسد جیونی که اخبار زیادی از آن طی ماه‌های اخیر به گوش رسیده رویاهای بزرگی در سر دارد. به تازگی بنچ‌مارک‌های ماراتن ام 5 منتشر شده است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

ماراتن ام 5 جیونی یک گوشی هوشمند میان رده اندرویدی با یک تفاوت است. این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده 64 بیتی و 4 هسته‌ای MT6735 مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو SD، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو است. ماراتن ام 5 از دو سیم کارت  و شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

Gionee-M5-Benchmark-scores-GSMinsider.com-photo-1

تا اینجا تمام مشخصاتی که ذکر کردیم خوب بودند ولی نکته خاص و ویژه‌ای محسوب نمی‌شوند چرا که در بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی چنین مشخصات سخت افزاری و حتی بهتر از این موارد وجود دارد. ولی در ابتدا اشاره کردیم که ماراتن ام 5 گوشی هوشمند میان رده‌ای با یک تفاوت است.این گوشی مجهز به باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که به گفته شرکت جیونی تا 4 روز نیاز شما را برای شارژ مجدد رفع خواهد کرد. شاید به دلیل همین باتری قدرتمند باشد که نام ماراتن برای این گوشی انتخاب شده است. ماراتن ام 5 در 3 رنگ سیاه، سفید و طلایی در دسترس است. 

Gionee-M5-Benchmark-scores-GSMinsider.com-photo-2

اندروید 5.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی جیونی یعنی Amigo روی گوشی هوشمند Marathon M5 نصب است. پردازنده گرافیکی این گوشی هوشمند Mali-T720 است تا رزولوشن 1080p را پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید در بنچمارک انتوتو این گوشی هوشمند امتیاز 28,000 را کسب کرده و در تصویر زیر هم امتیاز بنچ مارک PCMark را مشاهده می‌کنید که در آن ماراتن ام 5 موفق به کسب امتیاز 3,555 شده که برای گوشی هوشمند با مشخصات سخت افزاری ماراتن ام 5 واقعا خوب به نظر می‌رسد:

Gionee-M5-Benchmark-scores-GSMinsider.com-photo-3
Gionee-M5-Benchmark-scores-GSMinsider.com-photo-5

در تست ولامو هم کوشی Marathon M5 امتیازات 905 را در تست متال، 1,457 در تست عملکرد چند هسته‌ای و 2,278 را در تست وب‎گردی بدست آورده است.

تصاویری که از بنچمارک‌های متعلق به جیونی ماراتن ام 5 منتشر شده، نشان می‌دهند جیونی ام 5 واقعا یک گوشی هوشمند میان رده خوب است. به ویژه سخت‌افزار بهینه بکار رفته در آن از طرفی باتری قدرتمند باعث می‌شوند که عمر باتری ماراتن ام 5 واقعا بالا باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات