مدیرعامل نوکیا: سال آینده گوشی هوشمند عرضه می‌کنیم

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
توافق بین نوکیا و مایکروسافت به فنلاندی‌ها این اجازه را می دهد تا در سال ۲۰۱۶، محصول خود را طراحی و ارائه کنند. از این رو مدیرعامل نوکیا رسما اعلام کرده که این کمپانی، گوشی هوشمند جدید خود را سال آینده راهی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

مدیرعامل نوکیا به منیجر-مگزین گفته است که برای این کمپانی جالب است تا مجددا به بازار گوشی های هوشمند باز گردد. نوکیا به دنبال یک شریک تجاری مناسب برای تولید گوشی‌های هوشمند با برند خود است. نوکیا قصد دارد تا محصول را طراحی کرده و گواهی استفاده از نام و برند خود را به دیگران بفروشد. این بدین معنی است که نوکیا قرار نیست خود، تولید کننده‌ی محصول جدید باشد.

نوکیا سال گذشته تجارت ابزارها و سرویس‌های خود را به مایکروسافت فروخت اما از سال آینده می تواند گواهی استفاده از برند خود را به شرکت‌های دیگر بدهد. این کمپانی حتی چندی پیش یک تبلت اندرویدی به نام N1 tablet را با برند خود راهی بازار چین کرد.

نوکیا همچنین در حال حاضر صاحب سرویس نقشه‌ی خود است که البته چندین خودروساز برای تصاحب آن اقدام کرده‌اند و حتی شایعه شده، اوبر نیز مایل به خرید این سرویس است.

هر چند نوکیا ممکن است که سال آینده‌ی گوشی هوشمند خوبی را راهی بازار کند اما باید در نظر داشته باشید که حالا برندهایی Lumia، Asha و دیگر برندهای سابق نوکیا از آن مایکروسافت هستند. پس اگر نوکیا بخواهد محصول جدیدی را رونمایی کند باید برند و مدل و سری جدیدی را نیز طراحی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات