وان پلاس 2 با تراشه‌ اسنپدراگون 810 همراه می شود

پنج‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخبار و شایعات مختلف در مورد وان پلاس 2، تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی هوشمند رسما معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت این گوشی‌ نیز همچون نسل پیش، از وجود تراشه‌ی پرچمدار کوالکام بهره برده است.
تبلیغات

با وجود انتشار اخبار متعدد در خصوص گرم شدن بیش از حد تراشه‌ی اسنپدراگون 810، گوشی هوشمند وان پلاس 2 نیز از وجود این تراشه بهره می‌برد. البته براساس اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی تولیدکننده، در این گوشی‌هوشمند از نسخه‌ی 2.1 تراشه‌ی اسنپدراگون 810 استفاده شده که به نظر می‌رسد مشکلات مورد نظر در آن حل شده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط کمپانی تولیدکننده، تمام اقدامات احتیاطی به منظور مقابله با مشکل گرم شدن بیش از حد این تراشه پیاده‌سازی شده است. وان پلاس با استفاده از ژل‌های حرارتی و گرافیت، سعی کرده پوشش مناسبی را روی تراشه قرار دهد تا در صورت ایجاد حرارت، از طریق همین پوشش‌ها بتواند مشکل را برطرف کند.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل Oxygen OS اشاره کرد که برای اسنپدراگون 810 بهینه‌سازی شده است. سیستم‌عامل اکسیژن بصورت مستقیم هسته‌های پردازنده را برای انجام وظایف مختلف انتخاب خواهد کرد، بطوریکه براساس تنظیمات صورت گرفته این سیستم‌عامل دو هسته‌ی کنار هم را بصورت همزمان مورد استفاده قرار نخواهد داد.

هرچند سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند هنوز رسما اعلام نشده، اما شایعات حکایت از بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و سه گیگابایت حافظه‌ی رم در این گوشی هوشمند دارند. به نظر می‌رسد قیمت این گوشی‌هوشمند بین 300 تا 400 دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات