مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 لایف فاش شد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی یو 11 / HTC U11 از نمای پشت رنگ مشکی
کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ای از گوشی یو 11 را به نام U11 Life معرفی کند که از اندروید ۸ اوریو بهره می‌برد.
تبلیغات

گوشی یو 11 پرچم‌دار ۲۰۱۷ اچ‌تی‌سی است که تا حدودی توانست امیدها را نسبت به این غول تایوانی بازگرداند. حالا گفته می‌شود این کمپانی قصد دارد نسخه‌ای از این گوشی را به نام یو 11 لایف معرفی کند. پیش‌تر اعلام شده بود این گوشی از نسخه‌ی خالص اندروید بهره می‌برد و حالا گفته می‌شود گوشی یو 11 لایف به اندروید ۸ اوریو مجهز خواهد شد.

LiabTooFeR، یکی از افشاگران مشهور اطلاعات محصولات اچ‌تی‌سی را تأیید کرده است؛ گوشی یو 11 لایف، مانند Mi A1 شیائومی، جزوی از برنامه‌ی اندروید وان گوگل است و به‌روزرسانی‌های اندروید را مستقیما از گوگل دریافت می‌کند.

گفته‌ می‌شود گوشی میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۰ با معماری ۶۴ بیتی، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی غیر قابل تعویض و نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است. البته ظرفیت باتری کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 لایف با دریافت گواهی‌نامه‌ی IP67، یک محصول ضد آب و ضد گردوغبار به‌شمار می‌رود. اچ‌تی‌سی اج سنس و USonic نیز بخشی از ویژگی‌های این گوشی هستند. انتظار می‌رود این گوشی از همان زبان طراحی اچ‌تی‌سی یو 11 بهره ببرد، اما هنوز جنس بدنه‌ی آن مشخص نیست. گفته می‌شود این گوشی پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات