اطلاعاتی از دو مدل گوشی گلکسی اس 9 فاش شد

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه چندین ماه تا معرفی گلکسی اس ۹ باقی مانده؛ اما به‌تازگی جزئیاتی در مورد کدنام و شناسه‌ی مدل این محصول فاش شده است.
تبلیغات

حالا که ۲۱۰ روز تا معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ باقی مانده، فرصت خوبی است که در مورد اطلاعات فاش شده از این محصول صحبت کنیم. مدت کوتاهی پس از اینکه سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ را معرفی کرد و در واقع ۱۶۰ روز پس از عرضه‌ی این پرچم‌داران، انتشار شایعات و خبرهای مرتبط با گلکسی اس ۹ آغاز شد. اولین جزئیاتی که در مورد پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس سامسونگ فاش شده است، به شماره‌ی مدل این محصولات اشاره دارد.

اکنون وارد اولین فاز فاش شدن اطلاعات مربوط به مدل جدید یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جهان شده‌ایم. شایان ذکر است که انتشار جزئیات و اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۸ نیز در همین بازه‌ی زمانی از سال گذشته آغاز شد. در واقع اولین شایعه در مورد گلکسی اس ۸ در تاریخ ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت. در آن زمان اعلام شد که شاید سامسونگ نیز همانند اپل، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ خود حذف کند.  اما اطلاعاتی که امروز فاش شد، شامل اعدادی است که با شناسه‌ی فرم‌ور نسل بعدی پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ مطابقت دارند. بر اساس این اعداد، گفته می‌شود که غول کره‌ای در حال توسعه‌ی فرم‌ور گوشی‌های سری گلکسی اس ۹ است. علاوه بر این، اوایل امروز برخی از منابع معتبر در گفتگو با وب‌سایت سم‌موبایل جزئیات جدید فاش ‌شده در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ را تأیید کرده‌اند؛ بر همین اساس شناسه‌ی دو مدل گوشی‌ مورد بحث G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 است.

با توجه به چند کاراکتر اول شناسه‌ی این دستگاه‌ها، گفته می‌شود که کدنام این دو مدل SM-G960 و SM-G965 خواهد بود. از آنجا که کدنام گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب SM-G950 و SM-G955 است، به‌ نظر می‌رسد که سال آینده نیز شاهد معرفی دو گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خواهیم بود. البته این بدان معنا نیست که نام گوشی‌های مورد بحث حتما گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باشد؛ اما احتمال اینکه سامسونگ از نام‌های مذکور برای پرچم‌داران بعدی سری گلکسی اس استفاده کند زیاد است. با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ و تمایل به استفاده از یک نام تجاری که بتواند از آن به‌طور عمومی استفاده کند، احتمال انتخاب نام‌ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بسیار زیاد است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات