Honor 7 با سیستم عامل کرین هواوی معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته عکس‌ها و شایعات زیادی از گوشی جدید هواوی با نام آنر ۷ فاش شده که خبر از قاب فلزی آن می‌دادند. امروز نیز عکسی فاش شده است که نشان می‌دهد آنر ۷ هواوی با سیستم عامل خود آن شرکت یعنی کرین معرفی خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی دوران خوبی را سپری می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی سود خود را افزایش داده و امسال نیز اوضاع برای هواوی خوب به نظر می‌رسد. هواوی به تازگی پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرده است و انتظار می‌رود در ماه‌های باقیمانده از سال ۲۰۱۵، گوشی‌های جدید از سری آنر و میت خود را نیز معرفی کند. همه‌ی گوشی‌های گذشته‌ی هواوی از اندروید و رابط کاربری EUI بهره می‌بردند، اما ماه گذشته خبرهایی از پروژه‌ی جدید این شرکت برای ساخت سیستم عامل مخصوص خود به گوشی می‌رسید و به نظر می‌رسد به زودی این سیستم عامل را بر روی گوشی‌های هواوی خواهیم دید.

نام این سیستم عامل جدید کرین خواهد بود و هواوی سه سال است که بر روی آن کار می‌کند. اطلاعات زیادی از این سیستم عامل جدید در دست نیست اما به نظر می‌رسد کرین براساس اندروید خواهد بود و همانند سیانوژن یا Oxygen OS وان پلاس، عمل خواهد کرد. عکس جدید فاش شده نشان می‌دهد که آنر ۷ هواوی به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل کرین روانه‌ی بازار خواهد شد. اگر اطلاعات عکس زیر صحیح باشند، آنر ۷ اولین گوشی خواهد بود که از سیستم عامل جدید هواوی استفاده می‌کند.

Huaweis-Kirin-OS-1.0-leak 1

از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ پیکسلی و رم ۳ یا ۴ گیگابایتی اشاره کرد. نسخه‌ی‌۳ گیگابایتی آنر ۷ به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نسخه‌ی ۴ گیگابایتی آن با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهند شد. پردازنده‌ی آنر ۷ پردازشگر ۸ هسته‌ای های‌سیلیکون کرین ۹۳۵ خواهد بود که از ارتباطات نسل چهارم اینترنت همراه، LTE، پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی ۳۲۸۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین آن ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود و در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار خواهد گرفت.

آنر ۷ از بدنه‌ی تمام فلزی بهره خواهد برد و قیمت نسخه‌ی دارای ۳ گیگابایت رم، ۳۲۲ دلار و نسخه‌ی ۴ گیگابایتی آن ۴۳۵ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات