گوشی‌های گلکسی ای 2018 به دکمه بیکسبی مجهز می‌شوند

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بر اساس شایعات جدید، گوشی‌های گلکسی اِی 2018 سامسونگ به دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی مجهز خواهند شد.
تبلیغات

پرچم‌داران جدید سامسونگ از یک دستیار دیجیتال جدید به نام بیکسبی بهره می‌برند که توسط این غول کره‌ای توسعه یافته است. حالا بر اساس شایعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، نسخه‌ی ۲۰۱۸ گوشی‌های سری گلکسی اِی نیز به دکمه‌ی فیزیکی برای دستیار بیکسبی مجهز خواهند شد.

گوشی‌های سری گلکسی اِی سامسونگ، محصولات میان‌رده‌ی این کمپانی هستند که طرفداران زیادی دارند و به گفته‌ی یک منبع چینی، قرار است سال آینده این گوشی‌ها نیز به دستیار بیکسبی مجهز شوند. جزئیات بیشتری از سوی این منبع منتشر نشده، اما تا امروز شایعات زیادی در مورد نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی اِی فاش شده است.

بر اساس این شایعات، سامسونگ از سری جدید پردازنده‌های خود برای این گوشی‌ها استفاده خواهد گرفت و انتظار می‌رود بسیاری از ویژگی‌های جذاب گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 نیز در دستگاه‌های میان‌رده سری گلکسی اِی نسخه‌ی ۲۰۱۸ به کار گرفته شود. از طرفی گفته می‌شود این موضوع در مورد دیگری گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ، یعنی سری گلکسی سی نسخه‌ی ۲۰۱۸ نیز صادق خواهد بود.

باید سال آینده منتظر معرفی سه گوشی Galaxy A3 2018، Galaxy A5 2018 و Galaxy A7 2018 با مشخصات فنی و قابلیت‌های جذاب باشیم. احتمالا اوایل سال آتی میلادی از این سه گوشی رونمایی خواهد شد. قیمت در نظر گرفته‌شده برای مدل‌های مختلف این سه گوشی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات