بلک بری گوشی تمام لمسی کریپتون را معرفی می‌کند

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شرکت TCL به‌عنوان مالک برند بلک‌بری، قصد دارد گوشی تمام لمسی جدیدی به نام کریپتون معرفی کند.
تبلیغات

بسیاری از کاربران گوشی‌های بلک‌بری را به‌عنوان محصولات مجهز به کیبورد فیزیکی می‌شناسند؛ اما این برند چندین بار تلاش کرده است نسخه‌های تمام لمسی از گوشی‌های خود را نیز وارد بازار کند. از وقتی بلک‌بری زیر نظر کمپانی چینی تی‌سی‌ال کار می‌کند، شاهد عرضه‌ی برخی از گوشی‌های جذاب این شرکت بودیم؛ اما به نظر می‌رسد ذائقه‌ی کاربران تغییر کرده است.

گوشی KEYone بلک‌بری، پرچم‌داری جذاب با کیبورد فیزیکی است که می‌تواند طرفداران این برند را راضی کند؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت روی محصولی جدید با نمایشگر تمام لمسی و بدون کیبورد فیزیکی کار می‌کند. در حال حاضر این گوشی با نام کریپتون (Krypton) شناخته می‌شود و ظاهرا قرار است در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. امروز چند تصویر از این گوشی فاش شده است.

این تصاویر که در کانال‌های BBM منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که قرار است بلک‌بری از یک گوشی جدید رونمایی کند. کرک‌بری به‌عنوان فاش‌کننده‌ی این تصاویر، مدعی شده که گوشی کریپتون در راه است. گفته می‌شود بلک‌بری یک بار دیگر به گذشته بازگشته است و قصد دارد از بدنه‌ی فیبر کربن برای گوشی‌ جدید خود استفاده کند. البته در تصویر می‌توان فریم فلزی گوشی کریپتون را نیز مشاهده کرد. برخلاف کی‌وان، به نظر می‌رسد گوشی کریپتون از یک فلش LED بهره می‌برد و حلقه‌ی دور دوربین از بدنه بیرون نزده است.

با این اوصاف شاید با یک گوشی میان‌رده مواجه هستیم. انتظار می‌رود این گوشی مشابه کی‌وان از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ یا ۶۲۶ در کنار ۴ گیگابایت رم بهره بگیرد. البته گفته می‌شود گوشی کریپتون بلک‌بری به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز  خواهد شد که عملکرد آن به‌مراتب از باتری ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی کی‌وان بهتر است. البته گوشی کی‌وان شارژدهی بسیار خوبی دارد و انتظار می‌رود کریپتون نیز شارژدهی بهتری داشته باشد.

با اینکه در گوشی‌های امروزی شاهد نمایشگرهایی با رزولوشن بالا هستیم؛ اما بلک‌بری کریپتون از صفحه‌نمایشی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد. قرار است گوشی کریپتون، در اکتبر ۲۰۱۷ معرفی شد. ظاهرا این گوشی توانسته است گواهی‌نامه‌ی IP67 را دریافت کند که نشان می‌دهد با محصولی روبه‌رو هستیم که در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات