فبلت Mate 8 هواوی به نمایشگر QHD مجهز می شود

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در حال کار روی محصولی به عنوان جایگزین برای گوشی Ascend Mate7 است که سال گذشته معرفی شده بود. فبلت بعدی این شرکت، Mate 8 نام دارد و بر اساس گزارش‌ها به نمایشگر QHD مجهز خواهد شد.
تبلیغات

شرکت هواوی اخیرا سه گوشی هوشمند با نام‌های Honor 4C، Huawei P8 و P8Max معرفی کرده است. علاوه بر این دو تبلت میان‌رده‌ نیز در لیست محصولات جدید معرفی شده‌ی این شرکت قرار دارد. همچنین این شرکت دو گوشی‌ جدید بالا رده‌ با نام‌های Huawei P8 و P8Max معرفی کرده که فبلت P8Max دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی است. سال گذشته این کمپانی Ascend Mate 7 را معرفی کرد که بر اساس نظر افراد بسیاری، از بهترین دستگاه‌های این کمپانی به شمار می‌رود. امسال نیز انتظار می‌رود هواوی چندین گوشی جدید تا پایان سال جاری معرفی کند که شاید یکی از این گوشی‌ها Mate 8 باشد. 

تا به حال شاهد شایعات بسیاری در خصوص فبلت Mate 8 بودیم و پیش از این نیز گزارشی مبنی بر تاریخ معرفی این گوشی منتشر شده بود؛ بر اساس این خبر فبلت Mate 8 احتمالا امسال معرفی نخواهد شد؛ علاوه بر این تصاویر متعددی نیز از آن منتشر شده و حال شاهد اطلاعات جدیدی از Mate 8 هستیم؛ اگر به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید متوجه می‌شوید که این تصاویر متعلق به فبلت Mate 8 است. تصویر اولی نگاه اجمالی از قسمت جلویی گوشی را ارائه می‌کند که نمایشگر بدون حاشیه‌ی آن بسیار نازک‌تر از رقبای موجود در بازار است. در تصویر دوم نیز اسکنر اثر انگشت گوشی را نشان می‌دهد که در زیر سنسور دوربین قرار گرفته است.

Huawei-Mate-8-leak 21
Huawei-Mate-8-leak 22

بر اساس شایعات این فبلت دارای نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا QHD خواهد بود. اما وجود این نمایشگر در گوشی‌های هواوی کمی بعید به نظر می‌رسد. این کمپانی چندین بار اعلام کرده که هرگز نمایشگرهای QHD را در گوشی‌های هوشمند خود تعبیه نخواهد کرد و نمایشگر با رزولوشن 1080p کافی است. اما Mate 8 فبلتی است که سایز پنل آن ۶ اینچی خواهد بود، بنابراین این کمپانی به احتمال زیاد نمایشگر آن را به رزولوشن QHD مجهز می‌کند. علاوه بر این احتمالا فبلت مذکور به دوربین اصلی ۲۰.۷ مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این فبلت دارای حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگا‌بایت و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی باشد. همچنین Mate 8 در دو نسخه و با پردازنده‌ی HiSilicon Kirin ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات