هواوی گوشی هوشمند Honor 7 را در دو نسخه‌ روانه‌ بازار می‌ کند

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
هواوی درصدد اضافه کردن دو گوشی هوشمند دیگر به خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند سری Honor است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که دو گوشی مورد نظر Honor 7 نام دارد و در دو نسخه‌ روانه‌ی بازار خواهد شد که شامل نسخه‌ی معمولی و پرچمدار می‌شود.
تبلیغات

براساس اطلاعات جدید منتشر شده، هواوی درصدد ارائه‌ی دو گوشی‌هوشمند جدید از سری Honor به بازار است. براساس شنیده‌ها این دو نسخه شامل نسخه‌ی معمولی و پرچمدار خواهند بود. به نظر می‌رسد هواوی گوشی‌های هوشمند خود را به ترتیب در ماه‌های ژوئن و جولای روانه‌ی بازار خواهد کرد. ابتدا نسخه‌ی میان‌رده روانه‌ی بازار خواهد شد و سپس نسخه‌ی پرچمدار عرضه می‌شود.

هواوی در هر دو نسخه از آلیاژ فلزی استفاده کرده که می‌توان مشابه آن را در هواپیماها دید. هر دو نسخه تقریبا از سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برند، با این تفاوت که میزان حافظه‌ی رم در این دو نسخه کمی متفاوت است.

از جمله‌ی مشخصات فنی منتسب به این گوشی‌های هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی اختصاصی Kirin-935 اشاره کرد. نسخه‌ی معمولی این گوشی از وجود 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد در حالی که نسخه‌ی پرچمدار 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این دو گوشی‌هوشمند از اسلات کارت حافظه‌ پشتیبانی می‌کنند یا خیر.

در پشت گوشی یک دوربین با رزولوشن 13 مگاپیکسل قرار دارد که با فلاش ال‌ای‌دی و لرزش‌گیر اپتیکال همراه شده است. هر دو نسخه از وجود رابط کاربری Emotion UI 3.0 به‌همراه اندروید آبنبات چوبی بهره می‌برند. ضمنا باتری مورد استفاده در هر دو نسخه 3280 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، در پایین دوربین می‌توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد، با این حال هنوز هواوی این موضوع را تایید نکرده است. انتظار می‌رود نسخه‌ی معمولی و پرچمدار Honor 7 به‌ترتیب با قیمت 322 و 435 دلار روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات