پردازنده ۴‌ هسته‌ای برای Galaxy S3 تایید شد

پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی گلکسی اس ۳ سامسونگ قرار است به پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای مجهز شود.
تبلیغات

پیش‌تر شایعات زیادی در رابطه با Galaxy S3 سامسونگ مطرح شده بود، بسیاری معتقدند که این تلفن مجهز به پردازنده ۴هسته‌ای Exynos سامسونگ است و صفحه نمایش آن نیز رزولوشن 1080p دارد. اما هفته گذشته شایعات تازه‌ای منتشر شد که باور عمومی را زیر سئوال می‌برد.

این شایعات بیان می‌کردند که Galaxy S3 صرفا نسخه به‌روز شده Galaxy S2 خواهد بود و مشخصات سخت‌افزاری آن تغییر چندانی نخواهد کرد. اما خوشبختانه یک منبع بسیار نزدیک به سامسونگ اطلاعات تازه‌ای را اعلام کرده که کاربران را امیدوار و مشتاق‌تر می‌کند.

هفته گذشته، سامسونگ رسما اعلام کرد که نسل سوم Galaxy S را در ۱۴ اردیبهشت و در کنفرانس ویژه‌ای در لندن معرفی خواهد کرد. پس از آن شایعات تازه‌ای فضای اینترنت را پر کرد که حاکی از مشخصات سخت‌افزاری معمولی این تلفن داشتند. اما یک منبع نزدیک به سامسونگ به Pocketnow گفته که این گوشی سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری شگفت انگیز و پردازنده ۴ هسته‌ای معرفی خواهد شد.

از آنجایی که سامسونگ از پیش از کنگره جهانی موبایل اعلام کرده بود که در یک واقعه جداگانه GS3 را معرفی خواهد کرد و تبلیغات زیادی نیز برای این تلفن انجام شده، انتظار می‌رود نسل سوم گلکسی با مشخصات سخت‌افزاری کاملا رقابتی وارد بازار شود.

در ۱۴ اردیبهشت با پوشش زنده خبری زومیت از کنفرانس معرفی Galaxy S3 همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات