Quick Charger در اکسپریا +Z3 طی 10 دقیقه شارژ 5 ساعت عمر باتری را تامین می کند

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تکنولوژی شارژ سریع کوالکام انقلابی را در صنعت شارژ و باتری‌ها به وجود آورده، زیرا به گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد که در مدت کم بسیار سریع شارژ شوند. سونی امروز علاوه بر فراهم کردن این قابلیت برای گوشی اکسپریا +Z3، شارژ سریع مدل UCH10 را نیز برای این دستگاه ارائه کرده که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵ ساعت دوام می‌آورد.
تبلیغات

سونی گوشی اکسپریا +Z3 را به همراه شارژر UCH10 عرضه می‌کند؛ این شارژر طول عمر ۵.۵ ساعتی باتری را فراهم می‌کند. البته ۴۵ دقیقه شارژ گوشی با این شارژر، نیاز کاربر را برای یک روز کامل از گوشی فراهم می‌کند. شارژر UCH10 فقط با نسخه‌ی تک سیم کارته گوشی اکسپریا +Z3 سازگار است و مشخص نیست که آیا مدل دو سیم کارته اکسپریا +Z3 قابلیت سازگاری با این شارژر را دارد یا خیر. 

هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه فروش شارژر UCH10 مشخص نیست که آیا سونی این شارژر را جداگانه به فروش می‌رساند یا خیر. این شارژر در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده و طبق گفته‌های سونی، با گوشی اکسپریا زد ۳ نیز سازگاری دارد. بنابراین اگر صاحب این گوشی هستید می‌توانید با برخورداری از این شارژر، اکسپریا زد ۳ خود را در مدت بسیار کوتاهی شارژ کنید.

شرکت سونی مدعی شده که گوشی +Z3 برخلاف دارا بودن باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی، نیاز کاربر برای استفاده دو روز مداوم از این گوشی را فراهم می‌کند. اگرچه با در نظر گرفتن گوشی‌های هوشمند مدرن امروزی و قابلیت‌های باتری و شارژ آن‌ها، تا به حال باتری‌های گوشی‌ها تنها یک روز برای استفاده‌ی کاربر دوام می‌آورند، اما با وجود قابلیت شارژ سریع در پرچمدار جدید سونی، پرواضح است که سونی قصد دارد تا حد ممکن استفاده‌ی بیشتری از باتری این گوشی را فراهم کند. از این‌رو اگر به گوشی نیاز دارید که باتری آن مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد، +Z3 گزینه‌ی خوبی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات