با وجود عرضه‌ی دو گوشی هوشمند نکسوس، امسال خبری از تبلت گوگل نخواهد بود

سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به آغاز کنفرانس توسعه‌ دهندگان گوگل، شایعات حول محصولاتِ غولِ جستجوگر دنیا، افزایش یافته است. آخرین شایعات حکایت از این دارند که گوگل امروز دو گوشی‌هوشمند از سری نکسوس روانه‌ی بازار خواهد کرد، اما خبری از تبلت جدید برای خانواده‌ی نکسوس نخواهد بود.
تبلیغات

اخیرا شایعات در خصوص طراحی و تولید دو گوشی‌هوشمند از سری نکسوس افزایش یافته است. براساس اخبار منتشر شده هواوی ساخت نمونه‌ی 5.7 اینچی این گوشی هوشمند را در اختیار خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که کد داخلی انتخاب شده برای این گوشی Bullhead است. از جمله‌ی مشخصات فنی منتسب به این گوشی‌هوشمند می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و باتری 3٫500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ظاهرا گوشی هوشمند دیگری نیز از جانب گوگل عرضه خواهد شد که این بار توسط ال‌جی تولید می‌شود. این گوشی هوشمند که نمونه‌ی کوچک‌تر نکسوس جدید خواهد بود، از وجود صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی بهره می‌برد و تا حدودی شبیه به جی 4 خواهد بود. ضمنا شایعات به گوش رسیده تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند را اسنپدراگون 808 خوانده‌اند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که هنوز بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری مورد استفاده در این گوشی‌‌های هوشمند نهایی نشده و امکان اعمال تغییرات زیادی در آن‌ها وجود دارد. با وجود مطرح شدن نام ال‌جی به‌عنوان سازنده‌ی یکی از نکسوس‌ها، باید از کیفیت ساخت بالای این گوشی هوشمند مطمئن بود.

در مورد تبلت نیز شایعه‌ی اخیرا مطرح شده، تولید تبلت جدید از سری نکسوس را منتفی خوانده است. نکسوس 7 دیگر از فروشگاه گوگل حذف شده و فقط نکسوس 9 به فروش می‌رسد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات