تصاویری از گوشی Elife E8 با نمایشگر ۶ اینچی QHD و باتری ۳۵۲۰ میلی آمپر ساعتی فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فبلت Gionee E7 در سال 2013 به بازار عرضه شد و علاقه‌مندان به آن تقریبا مدت زمان زیادی است که در انتظار نسل بعدی آن هستند. اما حالا به نظر می‌رسد که Elife E8 آماده عرضه به بازار است. چرا که اطلاعاتی از آن در وب‌سایت‌ چینی  TENNA  فاش شده است.
تبلیغات

همان‌طور که انتظارش را داشتیم این فبلت جدید دارای بهبودهایی نسبت به نسل پیشین خود است. نمایشگر آن حالا 6 اینچی شده و رزولوشن آن نیز 2560 در 1440 پیکسل است.  طبق اطلاعات موجود در TENNA پردازشگر این گوشی هوشمند فاش نشده ولی سیستم-روی-یک-چیپ بکار رفته در آن از نوع هشت هسته‌ای است که بر روی فرکانس 2 گیگاهرتز کلاک شده است. با توجه به این که در فبلت Elife E7 از پردازنده Snapdragon 800 استفاده شده بود و از آن‌جا که هسته‌های Coretx-A57 موجود در  پردازنده Snapdragon 810  بر روی فرکانس 2 گیگاهرتز کلاک می‌شوند، می‌توان انتظار استفاده از اسنپدراگون 810 را در این گوشی هوشمند داشت. همچنین رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی که قابل ارتقا از طریق کارت حافظه نیز هست، از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند هستند.

Elife E8 مجهز به حسگر اثر انگشت است که در قسمت پشت گوشی زیر دوربین قرار دارد. تقریبا شبیه به چیزی که در اسند میت 7 هوآوی دیده‌ایم. دوربین جلوی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسل و دوربین پشتی آن احتمالا 16 مگاپیکسلی خواهد بود. 

این محصول از شبکه LTE 4G پشتیبانی می‌کند و ضخامت آن 9.6 میلی‌متر است و وزن آن 207 گرم است که سنگین به نظر می‌رسد. باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که در مقایسه با اسند میت 7 هوآوی که دارای باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی  است ظرفیت کمتری دارد و این در حالی است که اسند میت 7 هوآوی بدنه نازک‌تر و سبک‌تری هم دارد.

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه این مدل وجود ندارد ولی بدون تردید به زودی اعلام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات