Mophie، پاور کیس خود را برای گوشی جی 4 ال جی معرفی کرد

سه‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که دقایقی پیش رویداد رونمایی از پرچم‌دار جدید ال‌جی به‌نام G4 به پایان رسید و بسیاری از منابع خبری مشغول انتشار اخبار مربوط به این گوشی هستند و سعی دارند نگاهی نزدیک‌تر به این دستگاه داشته باشند، کمپانی موفی از لوازم جانبی خود برای گوشی جی 4 ال‌جی رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موفی از نام‌های شناخته‌شده در دنیای پاور کیس‌های مخصوص گوشی‌های موبایل است که این بار یک کیس یا Juice Pack ویژه گوشی ال‌جی جی 4 را معرفی کرده است. Juice Pack نام خط تولید کیس‌های موفی است که به‌عنوان یک پاور بانک عمل کرده و می‌تواند درحال حرکت میزان شارژ گوشی شما را تا دو برابر افزایش دهد و نیازی نیست از پاور بانک سیمی استفاده کنید.

jp-lgg4-blk back-left-3qtr

موفی می‌گوید پاور کیس آن‌ها برای گوشی جی 4 دارای یک باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند 80 درصد شارژ بیشتر را برای پرچم‌دار ال‌جی فراهم کند. موفی همچنین از فناوری شارژ +Priority در این پاور کیس استفاده کرده که فرایند شارژ سریع را فعال کرده و وقتی گوشی به سیستم کامپیوتری مجهر به ویندوز یا مک متصل می‌شود، می‌تواند با آن سازگار و همگام باشد.

موفی ادعا کرده است که به کمک این پاور کیس می‌توانید مدت زمان مکالمه خود را تا 12 ساعت، زمان وب‌گردی را تا 9 ساعت و زمان تماشای فایل‌های ویدیویی و فیلم‌ها را تا 10 ساعت افزایش دهید. تمامی دکمه‌ها دردسترس هستند و کیس موفی از سوئیچ خاموش‌کردن جداگانه بهره می‌برد.

شرکت موفی این پاور کیس را مخصوص گوشی جی 4 ال‌جی در سایت خود قرار داده است که فعلا فقط امکان پیش‌خرید آن وجود دارد. به‌نظر می‌رسد از اواخر ماه ژوئن عرضه این پاور کیس با قیمت 99.95 دلار آغاز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات