نسخه‌ پلاستیکی جی4 ال‌ جی از گلکسی S6 ارزانتر است

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید پرچمدار ال‌جی، جی4 فردا طی مراسمی در نیویورک معرفی خواهد شد، اما همچنان شاهد انتشار اخباری در خصوص این گوشی‌هوشمند هستیم. آخرین شنیده‌ها حکایت حاکی است که جی4 ارزان‌تر از گلکسی S6 خواهد بود.
تبلیغات

ال‌جی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را فردا معرفی خواهد کرد. با توجه به فاصله‌ی یک روزه تا زمان معرفی این گوشی‌هوشمند به نظر می‌رسد توزیع‌کنندگان اطلاعات تکمیلی در مورد محصول جدید ال‌جی را دریافت کرده‌اند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک توزیع‌کننده‌ی آلمانی، قیمت‌های مربوط به جی4 فاش شده است. قیمت‌ نسخه‌های مختلف این گوشی‌هوشمند در مقایسه با گلکسی S6 ارزان‌تر است، بطوریکه می‌توان به قیمت نسخه‌ی 32 گیگابایتی این گوشی‌هوشمند اشاره کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که قیمت نسخه‌ی 32 گیگابایت این گوشی‌هوشمند بین 679 تا 689 یورو است که 10 تا 20 دلار ارزان‌تر از گلکسی S6 می‌شود.

G4PriceInt

البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت‌های مورد نظر فقط برای مدل‌های پلاستیک است و برای خرید نسخه‌های چرمی باید مبلغ بیشتری پرداخت کرد. براساس اطلاعات منتشر شده کاربران آلمانی باید برای خرید جی4 با روکش چرم مبلغی بین 729 تا 739 یورو پرداخت کنند که بسیار گران‌تر از گلکسی S6 است، هرچند در مقایسه با گلکسی S6 اج این نسخه ارزان‌تر است. البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت این نسخه در نقاط مختلف اروپا متفاوت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات