اولین تصاویر ثبت شده با دوربین Mi 4i شیائومی منتشر شد

شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش شیائومی از دستگاهی مقرون به صرفه، تنها با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی کرد که در کنار طراحی زیبا، مشخصات سخت‌افزاری خوب و دوربینی عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ادامه چند تصویر گرفته شده با دوربین این گوشی را خواهیم دید و با بخش‌های نرم‌افزاری دوربین Mi 4i نیز آشنا می‌شویم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی Mi 4i شیائومی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی که از سنسور سونی یا سامسونگ استفاده می‌کند، بهره می‌برد و در بالای این سنسور، لنزی با گشودگی f/2.0 وجود دارد که به همراه فلش‌های دو گانه LED همگی برای شکار عکس‌هایی بسیار طبیعی ترکیب شده‌اند. در بخش جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 جا خوش کرده است.

Mi-4i-camera-app 1

به گفته‌ی هوگو بارا، رئیس بخش بازاریابی شرکت شیائومی، در بین تمام دستگاه‌های ساخته شده توسط تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند، Mi 4i بهترین توانایی برای ثبت تصاویر HDR را دارد. وی همچنین اعلام کرده، از مورد آزمایش‌ قرار گرفتن تمام ادعاهای خود خوشحال می‌شود.

Mi-4i-camera-app 4

بارا در ادامه صحبت‌های خود گفته که شیائومی توانسته گامای خودکار، تنظیم کنتراست، تصحیح رنگ‌ها و کاهش نویز در محیط‌های کم‌نور را به محصول خود اضافه کند تا جزییات بیشتری در تصاویر HDR گرفته شده با Mi 4i لحاظ شود.

در ادامه دو تصویر رسمی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گوشی هوشمند Mi 4i شیائومی را مشاهده کنید:

Mi-4i-camera-samples 1

برای تماشای بهتر تصاویر آن‌ها را در صفحه‌ای جداگانه باز یا دانلود کنید. نظر شما درباره وضوح و کیفیت عکس‌های گرفته شده به وسیله Mi 4i چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات