تماشا کنید: نگاه نزدیک به اکسپریا زد 4 سونی

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی گوشی هوشمندی جدید با نام اکسپریا زد 4 ساخته که امروز به صورت رسمی در ژاپن رونمایی شد و قرار است تنها در همین کشور به فروش برسد. در ادامه ویدیو نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند را تماشا خواهید کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اکسپریا زد 4 از نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح Full HD بهره می‌برد که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سونی از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ هشت هسته‌ای با معماری ۶۴ بیتی در این دستگاه استفاده کرده است.

Sony-Xperia-Z4-Hands-on-03

از دیگر مشخصات شاخص اکسپریا زد 4 مخصوص ژاپن می‌توان به حافظه رم ۳ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت به همراه پشتیبانی از کارت‌های microSD که تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا هستند اشاره کرد. 

Sony-Xperia-Z4-Hands-on-14

سونی دوربین اکسپریا زد 4 را در بخش جلویی بهبود داده و اکنون دوربینی ۵.۱ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ضبط ویدیو‌های 4K وجود دارد. اکسپریا زد 4 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و با اندروید آبنبات چوبی عرضه می‌شود.

Sony-Xperia-Z4-Hands-on-09

اکسپریا زد 4 همین تابستان در ژاپن عرضه خواهد شد، با این‌حال هنوز هیچ خبری از زمان عرضه نسخه جهانی پرچم‌دار غول ژاپنی در دست نیست. در ادامه ویدیو نگاه نزدیک این گوشی هوشمند را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات