تصاویر جدیدتری منتسب به اکسپریا Z4 سونی منتشر شد

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی امسال نسل جدید پرچمدار خود، اکسپریا z4 را روانه‌ی بازار خواهد کرد. البته با توجه به انتشار تصاویر متعدد منتسب به این گوشی‌هوشمند و همچنین انتشار اطلاعات مختلف در این خصوص، تقریبا نقطه‌ی تاریکی در مورد این گوشی‌هوشمند باقی نمانده است. حال تصویر رندر شده‌‌ای از اکسپریا Z4 منتشر شده که نشان از عدم تغییر طراحی ظاهری آن نسبت به نسل پیش دارد.
تبلیغات

انتشار تصویر رندر شده ی منتسب به اکسپریا Z4‌ سونی نشان از این دارد که گوشی‌هوشمند این کمپانی در مقایسه با نسل پیشین جز در برخی جزئیات شاهد تغییرات چندانی نخواهد بود. از جمله‌ی این تغییرات می‌توان به بزرگ‌تر شدن بلندگوهای پنل جلویی اشاره کرد. انتظار می‌رود سونی پرچمدار خود را همراه با یک صفحه‌ی نمایش فول اچ‌دی و یک صفحه‌ی نمایش QHD در سایر ۵.۲ اینچ روانه‌ی بازار کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند باید به تراشه‌ی اسنپدراگون 810، حافظه‌ی رم سه یا چهار گیگابایتی در کنار دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو گوشی اشاره کرد.

احتمالا کمپانی ژاپنی در حال طراحی و تولید سایر محصولات از سری اکسپریا نیز هست که برای مثال می‌توان به اکسپریا Z4 کامپکت و اکسپریا Z4 اولترا نیز اشاره کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

XperiaZ4Int 1
XperiaZ4Int 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات