سنسور 16 مگاپیکسلی مورد استفاده در جی4 ساخت خود ال جی است

پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
کمتر از ۲۰ روز تا زمان معرفی جی4 ال‌جی باقی مانده و انتشار اخبار و اطلاعات در خصوص نسل جدید پرچمدار ال‌جی افزایش یافته است. ال‌جی در جی4 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره خواهد برد که بنابر اطلاعات منتشر شده این سنسور توسط خود ال‌جی طراحی و تولید شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده سنسور 16 مگاپیکسلی مورد استفاده در جی4 توسط خود کمپانی طراحی و توسعه یافته است. این سنسور توسط LG Innotek، یکی از بازوهای تولید ماژول‌های سخت‌افزاری ال‌جی تولید می‌شود.

ال‌جی چند روز پیش ویدئویی را در خصوص دوربین مورد استفاده در پرچمدار خود منتشر کرد که براساس آن دیافراگم سنسور دوربین f/1.8 است، از این‌رو این سنسور قادر است در مقایسه با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مورد استفاده در جی3 به میزان ۸۰ درصد نور بیشتری را در زمان تصویربرداری جذب کند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مورد استفاده در جی4 با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی همراه خواهد شد که در میان گوشی‌های هوشمند ارائه شده توسط ال‌جی، بیشترین رزولوشن را برای دوربین جلوی گوشی خواهد داشت. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سنسور دوربین سلفی از وجود یک فیلتر مادون قرمز استفاده می‌کند.

ال‌جی گوشی‌هوشمند خود را در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و حافظه‌ی رم سه گیگابایتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات