وان ام 9 پلاس اچ تی سی معرفی شد؛ نمایشگر ۵.۲ اینچ Quad HD، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌تی‌سی نسخه جدیدی از تلفن‌های سری وان را در کشور چین معرفی کرد. وان ام 9 پلاس به نمایشگر 5.2 اینچ کواد اچ‌دی، دوربین دوگانه Duo Camera، سنسور اثر انگشت، پردازنده مدیاتک و اسپیکرهای بوم‌ساوند مجهز شده است.
تبلیغات

تنها چند هفته پس از رونمایی رسمی از وان ام 9 اچ تی سی، این کمپانی نسخه جدیدی از این تلفن را با نام وان ام 9 پلاس معرفی کرده است. این محصول کمی از پرچمدار اخیر تایوانی‌ها بزرگ‌تر بوده و طراحی آن بسیار شبیه به وان ام 9 است، با این تفاوت که یک سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه هوم در آن قرار گرفته و به جای یک دوربین، همچون پرچمدار سال گذشته دو دوربین روی آن قرار گرفته است. اچ‌تی‌سی به این ترکیب Duo Camera می‌گوید.

one-m9-plus-1

وان ام 9 پلاس در پکن معرفی شده و به نظر می‌رسد فقط در کشور چین به فروش خواهد رسید. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی تلفن One M9 Plus را مشاهده کنید:

  • اندروید 5 آبنبات چوبی با رابط کاربری سنس چینی
  • ابعاد ۱۵۰.۹۹ در ۷۱.۹۹ در ۹.۶۱ میلی‌متر
  • نمایشگر ۵.۲ اینچ ال‌سی‌دی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (Quad HD)
  • تراشه MT6795T هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کلاک ۲.۲ گیگاهرتز
  • ۳ گیگابایت حافظه رم
  • ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی اولتراپیکسل
one-m9-plus-2

وان ام 9 پلاس در سه رنگ ارائه خواهد شد. ترکیب رنگ نقره‌ای و طلایی در کناره‌ها، رنگ تماما طلایی و یک مدل خاکستری از این تلفن ارائه خواهد شد. این تلفن به اسپیکرهای بوم‌ساوند و قابلیت دالبی نیز مجهز شده است. این تلفن حتی پیشرفته‌تر از وان ام 9 محسوب می‌شود و اچ‌تی‌سی دلیل انتخاب چین برای معرفی این ابزار را پشتیبانی سنسور اثر انگشت آن از سیستم پرداخت Alipay اعلام کرد که در آسیا بسیار محبوب است.شاید اپل‌پی گستره پشتیبانی بیشتری نسبت به تمام رقبایش داشته باشد، اما این موضوع فقط در ایالات متحده صادق است و اچ‌تی‌سی سعی کرده تا با ارائه این تلفن در چین بتواند علاقه‌مندان به پرداخت موبایلی در این کشور را نیز به سمت خود جلب کند.

one-m9-plus-6
one-m9-plus-3
one-m9-plus-4
one-m9-plus-5

نظر شما درباره این تلفن چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند با وان ام 9 پلاس مشتریان بازار چین را به خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات