گوشی SnapTo هوآوی با قیمت 180 دلار برای رقابت با موتو G موتورولا عرضه می شود

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی هوآوی برای اینکه جای پای خود را در آمریکا محکم‌تر کند تصمیم گرفته گوشی جدیدی به نام SnapTo با قیمت 180 دلار برای رقابت با موتو G موتورولا وارد بازار این منطقه کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به گفته هوآوی قرار است فروش گوشی اسنپ‌تو در منطقه اقیانوسیه با پشتیبانی از شبکه LTE از تاریخ نهم آوریل در سایت آمازون آغاز شود. البته امکان پیش‌خرید گوشی هوشمند میان‌رده این غول چینی در سایت آمازون وجود دارد که مشتریان می‌توانند بین رنگ‌های سفید و سیاه یکی را انتخاب کنند. نام این گوشی در لیست خرده‌فروشان Huawei Expo خواهد بود که به دلیل استفاده از مواد با کیفیت نام SnapTo برای آن انتخاب شده است.

snapto1

این گوشی به یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و هسته‌های Cortex A7 و پردازنده گرافیکی Adreno 305، رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق اسلات کارت حافظه مجهز شده است. هوآوی برای اسنپ‌تو یک نمایشگر 5 اینچی LCD با رزولوشن HD، سنسور دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت، یک ماژول 2 مگاپیکسلی در جلو و یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

snapto2

این گوشی از تمامی شبکه‌های ارتباطی معمول پشتیبانی کرده و روی آن سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری Emotion UI V2.3 نصب شده است.

snapto3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات