تماشا کنید: به زودی دستگاه های سری Z سونی به اندروید نسخه 5 بروزرسانی می‌ شوند

چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون بسیاری از گوشی‌ها به سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی بروزرسانی شده‌اند. با اینکه شاید کمی دیر باشد ولی به هر حال کمپانی ژاپنی سونی اعلام کرده  گروهی از دستگاه‌های سری Z در آینده نزدیک به اندروید نسخه 5 آپدیت خواهند شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در کنار به‌روزرسانی گوشی اکسپریا زد 2 و تبلت زد 2، سونی اعلام کرده که گوشی‌های اکسپریا زد 3 دو سیم‌کارت، زد 1، زد 1 کامپکت و زد 1 اولترا نیز طی هفته آینده اندروید 5 را دریافت می‌کنند. با اینکه این چارچوب زمانی کمی مبهم است ولی می‌دانیم گوشی‌های تی 2 اولترا و سی 3 نیز کمی بعد از این تاریخ آپدیت خواهند شد.

علاوه بر دستگاه‌های فوق قرار است به زودی دیگر اعضای خانواده سری Z شامل گوشی‌های اکسپریا زد، زد‌اِل، زدآر و تبلت زد نیز در آینده نزدیک به اندروید لولی‌پاپ آپدیت شوند. البته هنوز سونی زمان دقیقی را برای این موضوع اعلام نکرده است.

z series

شاید برایتان جذاب باشد که بدانید آپدیت آبنبات چوبی چه امکاناتی را به گوشی شما اضافه خواهد کرد. سونی ویدئویی را منتشر کرده که در آن می‌توانید پیشرفت‌های صورت گرفته را ببینید. اصلی‌ترین قابلیت‌های این به‌روزرسانی شامل اضافه‌شدن هشدارها در حالت Priority Mode، هشدارهای قابل بررسی روی صفحه قفل گوشی، Smart Lock و از همه مهمتر طراحی متریال گوگل است.

دانلود ویدئو

به‌روزرسانی اکثر دستگاه‌های سونی به اندروید نسخه 5 می‌تواند جذاب باشد، ولی همچنان تعدادی از محصولات این کمپانی هستند که می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات