تصویر اولین گوشی هوشمند Gree، رقیب شیائومی فاش شد

دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر شیائومی با سابقه‌ی فعالیت پنج ساله عنوان اولین تولیدکننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در چین از آن خود کرده است. این کمپانی که بسیاری از رقبای کاربلد خود را در دنیای فناوری با مشکلاتی روبرو کرده، خود از سوی کمپانی‌های نوپای چینی تهدید می‌شود. یکی از این کمپانی‌ها Gree نام دارد که درصدد عرضه‌ی گوشی‌هوشمندی هم رده با محصول شیائومی اما با قیمت ارزان‌تر است.
تبلیغات

رقابت در دنیای فناوری بسیار شدیدتر از پیش شده و حتی کمپانی چینی شیائومی نیز در امان نیست، چراکه رقبای چینی این شرکت درصدد دستیابی به موفقیت از طریق سیاست‌های این شیائومی نوپا هستند. یکی از این کمپانی‌ها Gree است که درصدد عرضه‌ی گوشی‌هایی هوشمندی با کیفیت محصولات شیائومی، اما با قیمتی کمتر است.

اخیرا تصویری منتسب به اولین گوشی‌هوشمند این کمپانی منتشر شده که نشان از ظاهر احتمالی آن دارد. دونگ مینگ‌ژو، مدیرعامل و موسس کمپانی گری را باید در زمره‌ی یکی از موفق‌ترین کارآفرینان در قاره‌ی آسیا خواند. پس از انتشار اولین تصویر از این گوشی‌هوشمند و دریافت گواهی کمیسیون مخابرات چین، حال تصاویر بیشتری منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده است. همانطور که در این تصاویر می‌بینید، گری نیز همچون شیائومی و میزو اپلیکیشن‌ها را در صفحه‌ی اول قرار داده و بخش جداگانه‌ای را همچون بسیاری از رابط‌های کاربری مورد استفاده در گوشی‌های اندرویدی به کار نگرفته است.

انتظار می‌رود گوشی‌هوشمند گری G0111 به‌همراه یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱٫۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی با امکان افزایش از طریق میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت، تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 410 با قابلیت پردازش ۶۴ بیتی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 306 روانه‌ی بازار شود. گری این گوشی‌هوشمند را با رابط کاربری خود و اندروید ۴.۴.۴ همراه خواهد کرد. سنسور مورد استفاده در قسمت پشت گوشی ۵ مگاپیکسل و در قسمت جلو ۲ مگاپیکسل خواهد بود. نکته‌ی جالب توجه در مورد این گوشی مربوط به قیمت آن است که براساس شنیده‌ها ۹۸ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات