هواوی P8 به تراشه‌ی Kirin 935 مجهز شده است

شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
هواوی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه گوشی‌هوشمند جدید خود را با عنوان P8 معرفی خواهد کرد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشت که این گوشی‌هوشمند از وجود تراشه‌ی Kirin 930 بهره خواهد برد، حال آنکه آخرین شنیده‌ها استفاده از تراشه‌ی Kirin 935 در این گوشی را نوید داده که بسیار قدرتمندتر از نسخه‌ی پیشین است.
تبلیغات

براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، هوآوی در گوشی‌هوشمند خود P8، از وجود تراشه‌ی Kirin 935 استفاده خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این پردازنده در مقایسه با نسل پیشین قدرتمندتر بوده و از وجود هشت هسته‌ی پردازشی در کنار یک پردازنده ی قدرتمند گرافیکی بهره می‌برد.

هواوی در Kirin 930 از وجود چهار هسته‌ی پردازشی Cortex-A53 در کنار چهار هسته‌ی پردازشی Cortex-A53e بهبود یافته بهره می‌برد، حال آنکه انتظار می‌رود در Kirin 935 شاهد ارتقا عملکرد هسته‌های مورد استفاده باشیم تا این تراشه بتواند در حد و اندازه‌ی تراشه‌های گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار خودنمایی کند. افزایش عملکرد پردازشی تراشه‌ی Kirin 935 به معنای بالا رفتن میزان مصرف باتری این تراشه است، البته برای خریداران گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار عملکرد بهتر و روان بیش از سایر گزینه‌ها ارزش دارد. همچنین در این گوشی‌هوشمند، هواوی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX278 استفاده خواهد کرد.

هواوی پی 8 در تاریخ ۲۶ فروردین ماه معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود در دوم اردیبهشت ماه شاهد عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند به بازار باشیم. در کنار P8، انتظار می‌رود شاهد عرضه‌ی P8 Lite به‌عنوان نسخه‌ی ضعیف‌تر و ارزان‌تری از این گوشی‌هوشمند باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات