نتایج فراتر از انتظار گوشی ۹۷ دلاری شیائومی در بنچ‌مارک‌ها

جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به تازگی گوشی هوشمندی با مشخصات خوب معرفی کرده که قیمتی تنها برابر با ۹۷ دلار دارد. امروز نتایج  بنچمارک‌های پردازنده چهار هسته‌ای Leadcore LC1860 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز گوشی هوشمند Redmi 2A منتشر شده است و قدرتی بسیار عالی برای این دستگاه کمتر از ۱۰۰ دلار نشان می‌دهند.
تبلیغات

شیائومی در ردمی 2 از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز استفاده کرده بود و اکنون آن را در گوشی ردمی 2A با پردازنده Leadcore LC1860 تعویض کرده است. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 306 جای خود را به Mail T622 داده است.

ردمی 2A با نمایشگری ۴.۷ اینچی که از وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری ۲۲۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت، دوربین پشتی ۸ و جلویی ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد. شیائومی اندروید ۴.۴.۴ را بر روی این گوشی سوار کرده و رابط کاربری MIUI 6 را بر روی آن اجرا می‌کند. این دستگاه همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

benchmark-1

اینکه شیائومی یک گوشی هوشمند با این مشخصات خوب را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه کرده زیاد هم جای تعجب ندارد. شیائومی و لدکور پیش از این تفاوم‌ نامه همکاری‌ استراتژیکی با یکدیگر امضا کرده بودند که به موجب آن شیائومی از پردازنده‌‌های این کمپانی کمتر شناخته شده با پشتیبانی از توانایی ارتباطی 4G در دستگاه‌های میان رده استفاده کند.

پردازنده Leadcore LC1860 به کار رفته در ردمی 2A از چهار هسته Cortex-A7 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز برای کار‌های سنگین و یک هسته کمکی برای وظایف سبک بهره برده است. شیائومی همچنین پردازنده دو هسته‌ای Mail-T622 شرکت آرم را به عنوان واحد پردازش گرافیک برای ردمی 2A در نظر گرفته است. 

benchmark-2

حال پردازنده Leadcore LC1860 در بنچمارک‌ها ظاهر شده و نتایج آن برای چنین گوشی هوشمندی با این قیمت بسیار مناسب به نظر می‌رسد. ردمی 2A امتیاز ۲۳٫۰۰۰ را در بنچمارک‌گیر معروف AnTuTu بدست آورده و به راحتی امتیاز ۲۰٫۰۰۰ اسنپ‌دراگون ۴۱۰ ردمی 2 را پشت سر گذاشته است.

این امتیاز بدست آمده برای ردمی 2A خیال خریدار را بابت انجام وظایف سنگین توسط گوشی هوشمند خود راحت می‌کند و بدون توجه به ناشناخته بودن پردازنده Leadcore LC1860 می‌توان تصمیم به خرید این گوشی هوشمند گرفت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات