نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون 10 (iphone X) اپل

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
دیشب اپل کنفرانس مربوط به رونمایی از آیفون ۱۰ را برگزار و این گوشی هوشمند را رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به آیفون ۱۰ را مشاهده کنید.
تبلیغات

اپل شب گذشته کنفرانس رونمایی از نسل جدید آیفون‌هایش را برگزار کرد. کاپرتینویی‌ها طی کنفرانس شب گذشته‌ی خود سه گوشی هوشمند را معرفی کردند که شامل آیفون ۱۰ (iPhone X)، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس می‌شوند. آیفون ۱۰ را باید نسخه‌ای مخصوص از آیفون عنوان کرد که به مناسبت دهمین سال عرضه‌ی آیفون به بازار معرفی شده است. این گوشی هوشمند مشخصات فنی متفاوتی با دو آیفون دیگر دارد که بارزترین آن‌ها را باید استفاده از نمایشگر اولد بدون حاشیه‌ای خواند که در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

اپل در آیفون ۱۰ سنسور اثر انگشت را نیز به دلیل استفاده از نمایشگر تمام صفحه کنار گذاشت و به‌جای این سنسور، روش جدیدی برای هویت سنجی کاربران معرفی کرد. Face ID نام روش جدیدی است که اپل در جریان کنفرانسش برای شناسایی کاربران معرفی کرد. از دیگر قابلیت‌های آیفون ۱۰ که البته در آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز می‌توان مشاهده کرد، باید به تراشه‌ی قدرتمند A11 Bionic اشاره کرد که از وجود ۶ هسته‌ی پردازشی شامل دو هسته‌ی پردازشی پرقدرت در کنار چهار هسته‌ی پردازشی کم‌مصرف بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی هوشمند پرچم‌دار را مشاهده کنید.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات