سامسونگ از گلکسی نوت 8 در ۲۴ ساعت ۳۹۵ هزار دستگاه پیش فروش کرد

شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کره‌ای‌ها در طول ۲۴ ساعت ۳۹۵ هزار دستگاه گلکسی نوت 8 سامسونگ پیش‌خرید کردند.
تبلیغات

زمان زیادی از معرفی جدیدترین و جذاب‌ترین فبلت سامسونگ، گلکسی نوت 8 نمی‌گذرد که در مدت ۲۴ ساعت، ۳۹۵ هزار دستگاه از این گوشی در کشور کره‌ جنوبی پیش‌خرید شده است. با اینکه به اعتقاد خیلی‌ها برچسب قیمت ۹۶۰ دلاری گلکسی نوت 8 می‌تواند مانعی برای خرید این محصول باشد؛ اما رسانه‌های مختلف گزارش کرده‌اند که پیشنهادات جذاب سامسونگ سبب شده تا پیش‌خرید این محصول به رکورد جالبی برسد.

نکته‌ی جالب اینجا است که نسل قبلی گلکسی نوت 7 که تولید و عرضه‌ی آن متوقف شد، در ۱۳ روز تعداد ۳۸۰ هزار دستگاه از آن در کره‌جنوبی پیش‌خرید شد. اما فبلت جدید سامسونگ تنها در یک روز از این میزان عبور کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

    رکورد پیش‌خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کشور کره بعد از ۴۸ ساعت به تعداد ۵۵۰ هزار دستگاه رسید که پیش‌بینی می‌شود شاید در این زمان، گلکسی نوت 8 بتواند رکورد پیش‌خرید پرچم‌داران سری S این غول کره‌ای را بشکند. خریداران بیشتر به نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی گلکسی نوت 8 علاقه دارند و ۶۵ درصد پیش‌خریدهای صورت‌گرفته در کشور کره مربوط به این نسخه می‌شود.

    ظاهرا نسخه‌ی آبی تیره فبلت جدید سامسونگ طرفداران بیشتری دارد. البته گلکسی نوت 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری ارکیده‌ و طلایی نیز عرضه می‌شود. ضمن اینکه نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد.

    برخی از تحلیل‌گران معتقدند که پیش‌فروش گلکسی نوت 8 ظرف یک هفته می‌تواند از یک میلیون دستگاه عبور کند. این فبلت از روز ۲۹ شهریور در کشور کره عرضه خواهد شد؛ اما افرادی که گلکسی نوت 8 را پیش‌خرید کرده باشند می‌توانند محصول خود را روز ۲۳ شهریور تحویل بگیرند.

    گلکسی نوت 8 سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپرامولد با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹، رم ۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه و پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ (اسنپدراگون ۸۳۵ در بازار آمریکا) مجهز شده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات