شیائومی گوشی دو سیم کارته Redmi 2A را با قیمت ارزان معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
در اوایل ماه جاری خبرهایی در خصوص تولد ۵ سالگی شیائومی به گوش رسید، این کمپانی به همین مناسب از یک گوشی ارزان قیمت و با قابلیت‌های خوب رونمایی کرد. این گوشی که Redmi 2A  نام دارد علاوه بر قیمت ارزان دارای پشتیبانی از دو سیم کارت و قابلیت اتصال LTE است.
تبلیغات

 گوشی جدید شیائومی با نام Redmi 2A با مشخصات خوب خود و با قیمت ۹۶ دلار، در رده‌ی گوشی‌های پایین رده‌  قرار می‌گیرد. با این همه نمی‌توان انتظار مشخصات بالا و سخت‌‌افزار خوب را از این گوشی و با این قیمت داشت، اما این قیمت یکی از مزیت‌های گوشی Redmi 2A به شمار می‌آید.

red1
red2
red3

این گوشی از مشخصات دارای چیپ‌ست مدل جدید Leadcore L1860 با چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali T628Mp2 است. صفحه نمایش آن ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p است، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین دوم در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی دارای ظرفیتی ۲/۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است، گوشی Redmi 2A دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE بوده و دو سیم‌کارت است. این نکته را هم باید یادآور شد که این گوشی مجهز به فناوری شارژ سریع است.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی ۹۶ دلار است، اما احتمال دارد شیائومی هنگام ارائه آن را با قیمت ۸۰ دلار روانه‌ی بازار کند. عرضه‌ی این گوشی فقط به فروشگاه‌هایی محدود خواهد بود که محصولات شیائومی را به فروش می‌رسانند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات