ال جی، جی 4 را 8 اردیبهشت رونمایی می‌کند [بروزرسانی]

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
پس از برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل و معرفی پرچمداران اندرویدی نوبت به ال‌جی رسیده تا آخرین نسل از پرچمدار خود را معرفی کند. کمپانی کره‌ای رسما اعلام کرده که پرچمدار بعدی خود، جی 4 را در تاریخ ۲۸ آوریل یعنی ۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای ال‌جی رسما تاریخ هشتم اردیبهشت ماه را برای معرفی نسل جدید پرچمدار خود تعیین کرده است. ال‌جی ساعاتی پیش دعوتنامه‌های مربوط به مراسم معرف جی 4 را ارسال کرده است.

معرفی رسمی جی 4 نشان از رویکرد جهانی ال‌جی دارد، چراکه این کمپانی پرچمدار خود را در شهرهای نیویورک، استانبول، سنگاپور، سئول، پاریس و لندن رونمایی خواهد کرد.

با توجه به شکل و شمایل دعوتنامه‌های ارسالی می‌توان چنین استنباط کرد که ال‌جی در نسل جدید پرچمدار خود از چرم استفاده خواهد کرد. با توجه به گمانه‌‌ها و شایعات پیشین مطرح شده به نظر می‌رسد جی 4 نیز از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

براساس گمانه‌‌زنی‌های انجام شده این گوشی‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 810، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره خواهد برد. دوربین مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

بروزرسانی: پس از آنکه ساعاتی پیش تیزری ویدئویی در مورد دیافراگم F1.8 دوربین جی 4 توسط خود ال‌جی منتشر شد، حال تصویری از پشت گوشی‌هوشمندی منتشر شده که به نظر می‌رسد متعلق به جی 4 است. این تصویر از پشت گوشی تهیه شده و گویای استفاده از چرم در پشت گوشی است. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ال‌جی از چرم طبیعی در پرچمدار خود استفاده کرده یا همچون پرچمداران پیشین سامسونگ رو به استفاده از چرم مصنوعی آورده است؟

G4LeatherInt 1
G4LeatherInt 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات