تصاویر منتشر شده منتسب به جی 4، متعلق به نسخه‌ی میان رده‌ی جی 4 ال جی است [بروزرسانی: تصویر قلم]

دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
انتشار تصاویری منتسب به یک گوشی‌هوشمند از ال‌جی گمانه‌ها در خصوص تعلق این تصاویر به جی4 و جی 4 نوت ال‌جی را تقویت کرده بود، حال آنکه اطلاعات جدید منتشر شده از این گوشی‌هوشمند، آن را یک محصول میان‌رده خوانده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان وب سایت xda-developers، مشخصات فنی منتسب به این گوشی‌هوشمند، آن را در زمره‌ی محصولات میان‌رده قرار می‌دهد.

این گوشی‌هوشمند به تراشه‌ی اسنپدراگون 610 کوالکام مجهز شده که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 بهره می‌برد. اسنپدراگون 610 یک تراشه‌ی میان رده‌ی چهار هسته‌ای است و کد آن نیز MSM8936 است.

با توجه به تغییرات اعمال شده در طراحی این گوشی‌هوشمند، می‌توان آن را نمونه‌ی میان‌رده‌ای از جی4 خواند. ال‌جی در نسخه‌ی پیشین نیز جی 3 اس را به‌‌‌عنوان نسخه‌ی میان‌رده‌ای از جی3 روانه‌ی بازار کرده بود.

lg-g4-note

بروزرسانی: پس از آنکه تصاویری از این گوشی‌هوشمند ناشناخته متعلق به ال‌جی منتشر شد، حال تصویر جدیدی از پشت آن به‌همراه قلم این گوشی منتشر شده است. در صورتی که به تصاویر اولیه نیز مشاهده کنید، می‌توانید شیار مربوط به محل قرارگیری قلم را در گوشه‌ی بالای سمت راست این گوشی‌هوشمند ببینید.

gsmarena 001
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات