سامسونگ برای فروش ۱۱ میلیون دستگاه گلکسی نوت 8 برنامه‌ریزی کرده است

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل سامسونگ در گفتگویی اعلام کرد که هدف سامسونگ فروش بیش از ۱۱ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۸ است.
تبلیغات

کُه دونگ جین، مدیرعامل سامسونگ موبایل در گفتگویی که پس از رونمایی از گلکسی نوت ۸ انجام داده، اعلام کرده که شرکت متبوعش در پی فروش بیش از ۱۱ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۸ است. البته وی اشاره‌ی مستقیمی به رقم فروش نکرده؛ بلکه در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۵ به فروش رفت. ما تصور می‌کنیم که گلکسی نوت ۸ می‌تواند بیش از این میزان به فروش برود. البته این موضوع باید به‌صورت دقیق بررسی شود؛ چرا که ما در پی افزایش فروش گلکسی اس ۸ هستیم.

سامسونگ برای فروش بیش از ۴۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ برنامه‌ریزی کرده است. این کمپانی در پی آن است تا فروش نسل جدید پرچم‌دار خود را در مقایسه با گلکسی اس ۷ بیش از ۱۵ درصد افزایش دهد.

کُه همچنین به این نکته اشاره کرده که دلیل عرضه‌ی گلکسی نوت فن ادیشن به این علت بوده تا سامسونگ ثابت کند که تنها دلیل فراخوانی گلکسی نوت ۷ مشکل باتری بوده است. وی با دفاع از کاهش ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸، دلیل انتخاب چنین ظرفیتی را برای نسل جدید فبلت سامسونگ، به‌کارگیری تراشه‌ی ۱۰ نانومتری خوانده که به‌تنهایی میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی این گوشی را تا ۳۰ درصد افزایش داده است.

مدیرعامل سامسونگ موبایل همچنین به این نکته اشاره کرده که با توجه به سختگیری سامسونگ در فرایند تولید باتری‌های مورد استفاده، باتری گلکسی نوت ۸ قادر است تا حتی دو سال پس از مصرف نیز ۹۵ درصد از ظرفیت اولیه خود را در اختیار کاربر قرار دهد.

با توجه به اینکه چین یکی از مهم‌ترین بازارهای جهانی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند است، از این‌ رو کره‌ای‌ها در پی آن هستند تا بیکسبی یا همان دستیار صوتی هوشمند خود را با پشتیبانی از زبان چینی منتشر کنند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کُه، ۹۰ درصد از فرایند توسعه‌ی بیکسبی با پشتیبانی از زبان چینی کامل شده است و این دستیار صوتی به محض آماده شدن برای کاربران چینی منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات