معرفی میت 10 هواوی در روز ۲۴ مهر تایید شد

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی هواوی تصویری تبلیغاتی منتشر کرده است که معرفی Mate 10 را در روز 24 مهر تایید می‌کند.
تبلیغات

دفتر هواوی در استرالیا با انتشار تصویری تبلیغاتی زمان رونمایی از فبلت جدید این کمپانی یعنی میت 10 را در روز ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) تایید کرد. نکته‌ی جالب این است که تبلیغات هواوی کمی بعد از معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است. انتظار می‌رود فبلت جدید هواوی نیز مانند گلکسی اس 8، کلکسی نوت 8 و آیفون 8، یک محصول رده‌بالا و قدرتمند باشد. نکته‌ی مهم دیگر این است که هواوی هشتگ #beyondthegalaxy را برای معرفی میت 10 در نظر گرفته تا یک بار دیگر به طعنه‌ای به رقیب کره‌ای خود زده باشد.

در تصویر منتشر شده می‌توانیم چند گوشی پرچمدار از هواوی را ببینیم که به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند. در کنار آنها طراحی پشت میت 10 با ترکیب دوربین دوگانه‌ی عمودی نیز نشان داده شده است. این دوربین همچون روند اخیر هواوی، با همکاری کمپانی آلمانی لایکا تولید شده تا تجربه‌ای باکیفیت از عکاسی در اختیار کاربران قرار گیرد. ضمن اینکه در این تصویر ادعای بهره‌گیری از سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین اصلی دستگاه نیز نقض می‌شود. البته ممکن است دستگاهی که تحت عنوان میت 10 در این تصویر نمایش داده شده، محصول نهایی نباشد.

گفته می‌شود میت 10 بزرگترین پرچمدار جدید هواوی خواهد بود که از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی (شاید فول اچ‌دی) و پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ بهره بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات