مایکروسافت کانال رسمی لومیا را از یوتیوب حذف کرد

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز شرکت مایکروسافت کانال رسمی یوتیوب مربوط به محصولات لومیا را حذف کرد. در این کانال ویدئوهای مربوط به معرفی گوشی‌های لومیا قرار داشت.
تبلیغات

دقیقا یک سال پیش، شرکت مایکروسافت حساب کاربری رسمی پشتیبانی لومیا (LumiaHelp@) را از شبکه‌ی اجتماعی توییتر حذف کرد. این موضوع به دلیل ضرردهی فراوان بخش موبایل این شرکت انجام شد. طبق گزارش‌های منتشرشده، در حال حاضر ارزش بخش موبایل مایکروسافت تنها ۵ میلیون دلار ارزیابی می‌شود. این در حالی است که دو سال پیش، این بخش ارزشی معادل ۱.۴ میلیارد دلار داشت.

هفته‌ی گذشته، مایکروسافت آخرین گوشی سری لومیا را هم از فروشگاه اینترنتی این شرکت در ایالات متحده حذف کرد؛ بنابراین در حال حاضر تنها تعداد محدودی گوشی مبتنی بر ویندوز مویابل با برندهایی به‌جز لومیا در آمریکا یافت می‌شود. با این حساب می‌توان این‌طور برداشت کرد که خانواده‌ی گوشی‌های لومیا به طور رسمی به پایان خطش رسیده است. برای تأیید این موضوع، دیروز مایکروسافت شبکه‌ی رسمی ویدئوهای لومیا را از یوتیوب حذف کرد. با این حساب حتی ویدئوهای گوشی‌های پرچم‌داری چون لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس‌ال هم از دسترس عموم حذف شد. اگر بخواهید به کانال رسمی این گوشی‌ها در یوتیوب مراجعه کنید، با پیغامی خطا مواجه خواهید شد.

مایکروسافت لومیا

در حال حاضر تنها آثار موجود از گوشی‌های ویندوزی، حساب کاربری رسمی لومیا و صفحه‌ی رسمی لومیا در فیس‌بوک است؛ ولی به احتمال زیاد، این دو هم به‌زودی از بین خواهند رفت. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات