اطلاعات لو رفته حاکی از استفاده آیفون 8 از سنسور دوربین سه بعدی است

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
روز دوشنبه عکسی از یک ماژول سنسور دوربین سه بعدی منتسب به آیفون ۸ در صفحه‌های اینترنتی پخش شد.
تبلیغات

روز دوشنبه عکسی از یک ماژول سنسور دوربین سه بعدی در صفحه‌های اینترنتی پخش شد. منبع این خبر سایت اسلش‌لیکس است. به نظر می‌رسد کمپانی اپل از این سنسور در محصول آینده‌ی خود، یعنی آیفون ۸ استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود، اپل دوربین جلویی آیفون جدید را به‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد و قابلیت‌ اسکن سه‌بعدی را برای تشخیص چهره به آن اضافه می‌کند.

iphone 8 front camera

مینگ چی‌کو، تحلیل‌گر برجسته‌ی KGI، این دوربین را به دلیل استفاده از سه ماژول زیر، یک دوربین «انقلابی» توصیف کرده است:

  • استفاده از یک ماژول استاندارد برای دوربین جلویی
  • استفاده از ماژول ارسال امواج مادون قرمز در این دوربین
  • استفاده از ماژول گیرنده‌ی امواج مادون قرمز

تمامی ویژگی‌های بالا آیفون ۸ را قادر می‌سازند تا محیط اطراف خود را به‌صورت سه‌بعدی پایش کند و بتواند عملیات سه‌بعدی را روی تصویر انجام دهد.

همچنین براساس اطلاعات لو‌رفته‌ی قبلی، این سنسور ممکن است توانایی ثبت تصاویر ویدیویی با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را داشته باشد؛ البته ممکن است این ویژگی محدود به دوربین اصلی گوشی باشد.

اطلاعات لورفته‌ی قبلی نشان می‌دهند که گوشی جدید اپل از پردازنده‌ی قدرتمند A11، اجزای شارژ بی‌سیم و یک صفحه‌نمایش اولد و کابل شارژ انعطاف‌پذیر بهره می‌برد؛ از این رو تایید صحت یا عدم صحت این اطلاعات کمی دشوار است؛ با این حال اپل همیشه به عنوان یک پیشرو در زمینه‌ی فناوری شناخته شده است و در طول مدت باقی‌مانده تا عرضه‌ی این محصول درست یا نادرست بودن تمامی شایعات معلوم خواهد شد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات