ال جی اطلاعاتی در مورد دوربین و نمایشگر گوشی هوشمند وی 30 منتشر کرد

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی ال‌جی امروز اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش و دوربین گوشی مورد انتظار وی ۳۰ ارائه کرد و بر بخشی از شایعات در مورد این محصول صحه گذاشت.
تبلیغات

از چند ماه قبل تاکنون، شایعات و خبرهای زیادی در مورد گوشی‌ هوشمند مورد انتظار ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده و ال‌جی امروز بخشی از ویژگی‌های مطرح‌شده در این شایعات را تأیید کرده است. نمایشگر فول‌ویژن با طراحی بدون حاشیه و دوربین وی ۳۰ از جمله این قابلیت‌ها هستند.

معرفی رسمی گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ در تاریخ ۳۱ آگوست و در شهر برلین انجام خواهد شد. این محصول به یک نوار شناور مجهز خواهد شد که اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن‌های پراستفاده به کاربر نشان می‌دهد. برای دسترسی به نوار شناور ال‌جی وی ۳۰ می‌توان از دکمه‌ی کوچک آن که در لبه‌ی نمایشگر تعبیه شده است استفاده کرد.

مقاله‌های مرتبط:

    بر اساس اعلام آژانس خبری یونگاپ، گوشی ال‌جی وی ۳۰ با بهره گرفتن از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، می‌تواند اطلاعات مهم و کلیدی را به‌طور دائم و با حداقل مصرف انرژی به کاربر نمایش دهد. این ویژگی به کاربران کمک خواهد کرد با روشی سریع‌تر و ساده‌تر بتوانند از ویژگی‌هایی چون بلوتوث، وای‌فای، دوربین و فلش استفاده کنند. ال‌جی همچنین به این مورد اشاره کرده است که دوربین‌ گوشی هوشمند وی ۳۰ نسبت به نسل قبلی این محصول، بهبود یافته است. یکی از دوربین‌های دوگانه‌ی این گوشی از گشودگی دیافراگم F/1.6 بهره خواهد برد که نسبت به لنز‌ گوشی ال‌جی وی ۲۰ (با گشودگی F/1.8) نور را تا ۲۵ درصد بیشتر جذب می‌کند.

    هرچه عدد گشودگی دیافراگم کوچک‌تر باشد، یعنی دوربین مورد نظر در هنگام ثبت عکس می‌تواند نور بیشتری جذب کند. در نتیجه دوربین‌هایی که گشودگی دیافراگم آن‌ها کمتر است، در شرایط نوری نامناسب و محیط‌های تاریک، عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت بهتر و رنگ‌هایی زنده‌تر ثبت خواهند کرد. غول فناوری کره‌ای همچنین اعلام کرده است که لنز‌های دوربین پشتی گوشی وی ۳۰، شیشه‌ای کاملا شفاف خواهند بود و باعث ایجاد رنگ‌هایی بهینه‌تر خواهند شد. این نوع لنز شیشه‌ای معمولا در دوربین‌های رده‌بالای دی‌اس‌ال‌آر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالا گوشی ال‌جی وی ۳۰ با بهره بردن از آن، یک سرو گردن بالاتر از دستگاه‌هایی که از لنز پلاستیکی بهره می‌برند، قرار می‌گیرد.

    lg v30

    مشخصات فنی مورد انتظار برای گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰

    نمایشگر: گوشی ال‌جی وی ۳۰ به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی فول‌ویژن با رزولوشن کواد اچ‌دی مجهز خواهد شد. نسبت تصویر این صفحه‌نمایش، ۱۸ به ۹ است.

    پردازنده: این دستگاه به پردازنده‌ی ۶۴ بیتیِ هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد. فرکانس کاری هسته‌های این چیپ روی ۲.۴۵ گیگاهرتز تنظیم شده و تراشه‌ی گرافیکی آن، آدرینو ۵۴۰ است.

    حافظه پردازشی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی: گوشی ال‌جی وی ۳۰ در دو مدل عرضه خواهد شد: یک مدل با رم ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت و یک مدل دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت.

    دوربین: دوربین دوگانه‌ی پشتی این محصول احتمالا شامل دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی وی ۳۰ از یک دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد.

    باتری: ظرفیت باتری ال‌جی وی ۳۰ معادل ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این دستگاه از پورت یواس‌بی نوع سی بهره می‌برد و از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

    سیستم‌عامل: سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی وی ۳۰، اندروید نوقا خواهد بود.

    سایر: از دیگر مشخصات مورد انتظار برای گوشی مورد بحث می‌توان به سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره اشاره کرد.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات