تصاویر منتسب به ال جی جی 4 (نوت) فاش شد

جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
مطالعه 3 دقیقه
در حالی که تصور می‌شود ال‌جی در ماه آوریل یا می از پرچمدار خود یعنی جی 4 پرده برداری کند، شانس این را پیدا کرده‌ایم که به آنچه «طرح غیرنهایی» آن خوانده شده بود نگاهی داشته باشیم. گفته می‌شود که ال‌جی در کنار جی 4 اصلی، امسال از فبلت جی 4 نوت نیز رونمایی خواهد کرد؛ دستگاهی که اکنون تصاویر منتسب به آن بدست آمده است.
تبلیغات

 بر اساس اطلاعات بدست آمده، جی 4 نوت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. اگرچه هنوز فاصله‌ی زیادی تا موعد گفته شده داریم، اما یکی از اعضای انجمن XDA Developers مدعی است که هم‌اکنون تصاویری از G4 Note در اختیار دارد.

این تصاویر منتسب به جی 4 نوت، یادآور طرح کلی همان چیزی است که برای جی 4 نیز دیده بودیم. قسمت پشتی از همان طراحی محبوب ال‌جی یعنی دوربین، فلش کناری، سنسور فوکوس لیزری به همراه کلیدهای تنظیم صدا و پاور تبعیت می‌کند. البته در قسمت انتهای سمت چپ بالای پنل پشتی، شاهد آنچه که تصور می‌شود همان قلم استایلوس گوشی باشد هستیم. البته این قسمت می‌تواند به آنتن تلویزیون دیجیتال تعلق داشته باشد که نمونه‌ی آن را در نسخه‌ی خاصی از جی 3 نیز دیده بودیم. بنابراین شاید این دستگاه نه جی 4 نوت، بلکه خود جی 4 اصلی باشد.

Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note
Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note2

قسمت جلویی این گوشی، ظاهر ساده و بی آلایشی داشته و در چهار طرف نمایشگر با حاشیه‌ای اندک روبرو هستیم. این دستگاه بر اساس تصویر منتشر شده در حال اجرای اندروید 5.0.2 آبنبات چوبی است. علاوه بر این به نظر می‌رسد خود دستگاه اندکی انحنا دارد که انتظار داریم همین انحنا در جی 4 اصلی نیز وجود داشته باشد.

Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note3
Photos-allegedly-showing-the-LG-G4-or-G4-Note5

البته هنوز نمی‌توان با اطمینان به این تصاویر نگاه کرد؛ خصوصا با توجه به این نکته که بر اساس گزارش‌های اخیر، جی 4 نوت ممکن است از جنس فلز ساخته شود. اما با فرض حقیقی بودن این دستگاه، دیدگاه شما در خصوص آن چیست؟ باید در نظر داشت که ال‌جی هنوز زمان زیادی برای تکمیل این فبلت در اختیار دارد و ممکن است در نهایت با تغییرات و اصلاحات بسیاری روبرو شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات