سامسونگ رسما از گوشی تاشوی SM-G9298 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته شرکت سامسونگ به‌طور رسمی از گوشی تاشوی SM-G9298 رونمایی کرد. این گوشی دو نمایشگر سوپر امولد ۴.۲ اینچی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ دارد.
تبلیغات

در چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی تاشوی جدید سامسونگ منتشر شد؛ اما بالاخره شرکت سامسونگ روز گذشته از این گوشی با نام «لیدر ۸» (Leader 8) با کد SM-G9298 رونمایی کرد. این گوشی تنها مخصوص بازار چین است و بعید به‌نظر می‌رسد که وارد بازار جهانی شود.

گوشی تاشوی جدید سامسونگ بدنه‌ای تمام فلزی دارد و به دو نمایشگر سوپر امولد ۴.۲ اینچی با دقت Full HD معادل ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. در دل این این گوشی، تراشه‌ی پرچم‌دار سال گذشته‌ی کوالکام، یعنی مدل اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابابت حافظه‌ی داخلی قرار دارد. االبته لیدر ۸ از کارت‌های حافظه‌ی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند. عکاسی این گوشی توسط یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.7 و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.9 انجام می‌شود. تمام این سخت افزار توسط یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود. مدل SM-G9298 نزدیک به ۱۶ میلی‌متر ضخامت و ۲۳۵ گرم وزن دارد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سامسونگ پی و S Voice اشاره کرد.

سامسونگ SM-G9298
سامسونگ SM-G9298
سامسونگ SM-G9298
سامسونگ SM-G9298
سامسونگ SM-G9298
سامسونگ SM-G9298

سامسونگ SM-G9298 تنها برای بازار چین و اپراتور چاینا موبایل عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات