قیمت و زمان عرضه احتمالی آیفون 8، 7 اس و 7 اس پلاس

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس خبر جدیدی که در مورد تاریخ احتمالی معرفی گوشی هوشمند جدید آیفون ۸ اپل منتشر شده است، این محصول ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) معرفی خواهد شد.
تبلیغات

به‌زودی شاهد معرفی سه گوشی هوشمند جدید اپل یعنی آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس خواهیم بود. بر طبق سنت اپل، گوشی‌های جدید این کمپانی در ماه سپتامبر هر سال معرفی می‌شوند و ما فقط دو ماه تا سپتامبر فاصله داریم. با توجه به شایعات و گزارش‌های زیادی که درباره‌ی این سه گوشی هوشمند منتشر شده است، اپل به‌سختی می‌تواند جزئیات مربوط به این محصولات را مخفی نگه دارد.

از مدتی قبل بر اساس خبرهای مختلف، یک دید کلی از آیفون ۸ جدید به‌دست آورده‌ایم. بر طبق شایعات، انتظار داریم این گوشی به یک نمایشگر اولد بزرگ‌تر مجهز شود که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی جدید این گوشی باعث خواهد شد تا صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر در یک گوشی با بدنه‌ی کوچک جای داده شود. همچنین انتظار می‌رود آیفون ۸ از طراحی جدیدی بهره ببرد که در بخش پشتی و جلویی دستگاه شیشه‌ای و فریم این گوشی از جنس فلز خواهد بود. بر اساس این شایعات آیفون ۸ اپل به تکنولوژی بررسی سه‌بعدی چهره مجهز خواهد شد و شاید این فناوری جایگزین سنسور اثر انگشت شود. اما قیمت آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس چقدر خواهد بود؟

انتظار می‌رود اپل به دلیل امکانات جدیدی که در گوشی‌ هوشمند آیفون ۸ اضافه شده، قیمت بالایی برای این محصول در نظر بگیرد. اگرچه تا کنون اطلاعات دقیقی از قیمت گوشی‌های هوشمند مورد بحث در دسترس نیست، اما در ادامه قیمت‌های احتمالی این سه محصول آورده شده است.

قیمت‌ احتمالی آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس

حافظه ذخیره‌سازی / مدل

آیفون ۸

آیفون ۷ اس

آیفون ۷ اس پلاس

آیفون ۷

آیفون ۷ پلاس

آیفون اس‌ای

۳۲ گیگابایت

-

-

-

$550

$670

$400

۶۴ گیگابایت

$1,100

$650

$770

-

-

-

۱۲۸ گیگابایت

-

-

-

$650

$770

$500

۲۵۶ گیگابایت

$1,200

$750

$870

-

-

-

به یاد داشته باشید که این قیمت‌ها همه بر اساس پیش‌بینی‌ها ارائه شده‌اند و هیچ یک از قیمت‌های مورد اشاره برای آیفون‌های امسال به‌طور رسمی تایید نشده‌اند. در واقع این قیمت‌ها بر پایه‌ی سابقه‌ی اپل در تعیین قیمت آیفون‌ها و شایعات اخیری آیفون‌های امسال پیش‌بینی شده‌‌ است.

البته هم‌اکنون اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ معرفی سه آیفون جدید اپل در دسترس است. سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی نوت ۸ را احتمالا در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) معرفی کند که همیشه این موضوع نشانه‌ی خوبی از معرفی احتمالی محصولات اپل است. در ادامه تاریخ مورد انتظار معرفی آیفون‌های جدید شرکت اپل آورده شده است.

تاریخ مورد انتظار معرفی آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس

مدل

تاریخ معرفی

تاریخ عرضه به بازار

طول مان

اپل آیفون ۸، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس

۵ یا ۶ سپتامبر ۲۰۱۷

۳ شنبه یا ۴ شنبه

۱۵ یا ۲۲ سپتامبر

آیفون ۸ با تاخیر بیشتر

۱۰ یا ۱۷ روز

اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

۷ سپتامبر ۲۰۱۶

۴ شنبه

۱۶ سپتامبر ۲۰۱۶

جمعه

۹ روز

اپل آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس

۹ سپتامبر ۲۰۱۵

۴ شنبه

۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵

جمعه

۱۶ روز

اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ اس

۹ سپتامبر ۲۰۱۴

۳ شنبه

۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴

جمعه

۱۰ روز

آیا شما هم برای معرفی گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل هیجان‌زده هستید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات