تصاویر رندر جدیدی از قاب گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا تصاویر رندر جدیدی منتسب به فبلت گلکسی نوت 8 شرکت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات ظاهری آن را آشکار کرده است.
تبلیغات

پس از اتفاقات ناگواری که برای گلکسی نوت 7 افتاد، تقریبا چشم امید همه‌ی علاقه‌مندان به گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ از سری نوت است. سه تصویر رندر جدید منتسب به قاب گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ که روز یکشنبه در فضای مجازی و به وسیله‌ی یک کارمند داخلی در توییتر به اشتراک گذاشته شد، مشخصات ظاهری گوشی یاد شده را افشا می‌کنند که می‌تواند تسلی خاطری برای علاقه‌مندان به فبلت گلکسی نوت باشد. زومیت را همراهی کنید.

تصاویری که در ادامه‌ی مطلب مشاهده می‌کنید، مهر تأییدی بر شایعات قبلی هستند و نشان از شباهت فبلت گلکسی نوت 8 به گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارند. به نظر می‌رسد که این سازنده‌ی کره‌ای قصد دارد گوشی هوشمند بعدی خود را هم به صفحه نمایش از کران گذر (Infinity Display) با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ تجهیز کند. اندازه‌ی نمایشگر با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹، به‌طور قابل توجهی از فرمت تصویری ۱۶ به ۹ که به مدت چندین سال متوالی در صنعت موبایل یک استاندارد به شمار می‌رفت، بلندتر است. گفته می‌شود که اندازه‌ی صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ به‌صورت قطری، ۶.۳ یا ۶.۴ اینچ خواهد بود و مشابه خط تولید گلکسی اس ۸، از طراحی نمایشگر بدون حاشیه بهره خواهد برد.

گلکسی نوت 8

با توجه به رندرهای تصویری آشکارشده، گلکسی نوت ۸ سامسونگ به درگاه USB نوع C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و یک خروجی اسپیکر مشبک در پایین بدنه‌ی اصلی مجهز خواهد بود. برخی از گزارش‌های قبلی، از وجود دو بلندگو که یکی در لبه‌ی بالایی و دیگری در لبه‌ی پایینی گوشی قرار گرفته است، حکایت دارند. با این حال، چنین گزارشی کاملا در تضاد با تصاویر فاش شده‌ی اخیر است. مورد دیگری که واضح‌تر است، محل قرارگیری درگاه قلم استایلوس موسوم به S Pen است که نقطه‌ی اشتراک میان گوشی‌های سری نوت سامسونگ محسوب می‌شود. مطابق با تصاویری که در ذیل مشاهده می‌کنید، قلم استایلوس باز هم در گوشه‌ی سمت راست لبه‌ی پایینی قرار دارد. با توجه به جای‌گیری قلم یادشده، گفته می‌شود که ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ به میزان اندکی کمتر از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. طبق گزارش‌های قبلی، یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته خواهد شد.

گلکسی نوت 8

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸، به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم تجهیز شود که دو گیگابایت بیشتر از حافظه‌ی رم گوشی سری اس ۸ سامسونگ است، . به‌علاوه، با توجه به بهره‌مندی گلکسی نوت ۸ از یک دوربین دوگانه، تجربه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری متفاوتی برای کاربران به وجود خواهد آمد. انتظار داریم که شرکت سامسونگ در شهریورماه (سپتامبر) سال جاری، با رونمایی از فبلت پرچم‌دار خود، اطلاعات جامعی از قابلیت‌های آن را در اختیار مخاطبان بگذارد.

تا چه حدی تصاویر منتسب به گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ، مورد پسند شما است؟ با توجه به اطلاعات فاش شده، ارزش خرید آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات