تصاویری از نوکیا 8 مجهز به سنسور عنبیه، به‌عنوان پرچمدار جدید نوکیا فاش شد

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تازه‌ترین تصاویر تبلیغاتی فاش شده، به عرضه نوکیا 8 به‌عنوان گوشی پرچم‏‌دار جدید نوکیا اشاره دارند. این مدل در ماه جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

با وجود استقبال خوب از گوشی‌های میان‎رده نوکیا، به نظر می‌‏رسد که این سازنده برای عرضه گوشی پرچم‎دار جدید خود به بازار چندان عجلهای ندارد؛ زیرا با وجود معرفی گوشی‌های پرچم‎دار بسیاری از سازندگان دیگر، نوکیا هنوز گوشی رده‌بالایی با مشخصات سخت‎افزاری خیرهکننده عرضه نکرده است.  

پیش‌تر اعلام شده بود که نوکیا 9، نام تجاری است که شرکت سازنده برای عرضه اولین گوشی پرچم‏دار اندروید خود به بازار در نظر گرفته است. با این وجود، شایعات جدید با گمانه‎زنی‌های گذشته در مورد پرچم‎دار جدید شرکت نوکیا چندان همخوانی ندارند؛ زیرا آخرین اطلاعات منتشرشده، نشان میدهد که نوکیا 8 برای عرضه به‌عنوان پرچم‎دار این شرکت فنلاندی در نظر گرفته شده است.

مشخصات نوکیا 8

این‎طور که پیدا است، نوکیا 8 از یک سیستم تشخیص چهره استفاده خواهد کرد؛ البته، باید توجه داشت که سیستم تشخیص چهره در گوشی پرچمدار جدید نوکیا، به هیچ عنوان با سنسور اثر انگشت جایگزین نخواهد شد. به همین جهت، کاربران همچنان می‌توانند از سنسور اثر انگشت برای احراز هویت خود استفاده نمایند. البته، محل جای‌گیری حسگر اثر انگشت هنوز مشخص نشده است.

نوکیا 8 به همان مشخصات سخت‎افزاری مجهز شده است که پیش‌‏تر برای گوشی نوکیا 9 انتظار داشتیم. به همین جهت، این مدل از یک صفحه‎نمایش ۵.۳ اینچی Quad HD استفاده خواهد کرد که در اطراف و بالا و پایین نمایشگر، حاشیه بسیار کمی دارد.

مشخصات نوکیا 8

هم‎چنین گمانه‏‌زنی‎ها در مورد گوشی پرچمدار جدید نوکیا، نشان می‌دهند که نوکیا 8 با یک دوربین دوتایی عرضه خواهد شد؛ البته در تصاویر تبلیغاتی منتشرشده چنین قابلیتی وجود ندارد. علاوه‎ بر این، اعلام شده است که این مدل با پردازنده هشت هسته‎ای پرچمدار اسنپدراگون 835 کوالکام در دسترس قرار میگیرد و به چهار یا شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

شرکت نوکیا تصمیم دارد نوکیا 8 را به‌عنوان پرچم‎دار جدید خود در ماه جاری میلادی معرفی نماید. با صرف ‌نظر کردن از اینکه نام نهایی گوشی رده‎بالای اندروید نوکیا چه خواهد بود، شایعات نشان میدهد که این مدل با برچسب قیمتی ۶۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد که آن را در مقایسه با برخی از پرچم‎داران اندروید امسال، به گزینه مناسب‌تری مبدل می‎سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات