زمان معرفی گوشی ال‌‏ جی جی 6 مینی مشخص شد

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان معرفی رسمی گوشی ال‌جی جی 6 مینی که با نام ال‌جی کیو 6 عرضه می‎شود، به‎تازگی مشخص شده است. شرکت ال‎جی تا چند روز آینده از نسخه ۵.۴ اینچی پرچم‏‎دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

مدتی پیش ایوان بلس، تحلیل‌گر نام‌آشنا، اعلام کرد که ال‎جی جی 6 مینی با نام ال‌جی کیو 6 وارد بازار خواهد شد. در روز چهارشنبه، شرکت ال‌جی دعوت‌نامه‎ مربوط به یک مراسم خبری را در ۱۱ جولای (سه‎شنبه، ۲۰ تیرماه) ارسال کرد که انتظار می‎رود گوشی جدید این شرکت یعنی ال‏‌جی کیو 6 در این مراسم، به‌صورت رسمی معرفی شود.

زمان معرفی ال جی جی 6 مینی

در دعوت‎نامه مربوط به رونمایی از گوشی ال‌جی جی ۶ مینی، شرکت سازنده از هشتگ LGBarbeQ# استفاده کرده است و در تصویر دیگری که از دعوت‎نامه مربوط به مراسم خبری ال‏‌جی به دست آمده؛ نام «LG Q6» جلب‌ توجه می‎کند.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از این مدل، می‌دانیم نسخه کوچک‌تر پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی از یک نمایشگر ۵.۴ اینچی استفاده می‎کند؛ نمایشگر مذکور بدون حاشیه و نسبت ابعاد تصویر آن، ۱۸ به ۹ است. به همراه یک نمایشگر کشیده، ال‌جی کیو ۶ با سه گیگابایت حافظه رم و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی عرضه خواهد شد.

زمان معرفی ال جی جی 6 مینی

با توجه به اینکه شرکت ال‌جی، تصمیم دارد محصول جدید خود را در لهستان به نمایش بگذارد؛ باید منتظر ماند و دید که آیا ال‌جی کیو 6 تنها در بازار لهستان معرفی خواهد شد یا این گوشی برای عرضه در کشورهای دیگر نیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، بسیار عجیب به نظر می‎رسد که شرکت الجی، کیو 6 را در واقع نسخه‎ «مینی» ال‎جی جی ۶ می‎داند؛ زیرا این گوشی به یک نمایشگر ۵.۴ اینچی مجهز شده که در مقایسه با بسیاری از گوشی‎های دیگر بزرگ‌تر است.

برای مقایسه، ال‏‌جی جی 6 با یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل عرضه می‎شود و البته به دوربین دوگانه مجهز شده است. برای آشنایی بیشتر با پرچم‌دار ۲۰۱۷ ال‌جی یعنی جی ۶، نقد و بررسی اختصاصی زومیت را در این لینک بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات