جی 4 ال‌ جی از صفحه‌ نمایش 5.6 اینچی بهره خواهد برد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
با توجه به انتظارات مبنی بر معرفی نسل جدید پرچمدار ال‌جی در ماه آوریل، انتشار شایعات و تصاویر منتسب به این گوشی‌هوشمند نیز رفته رفته قوت می‌گیرد. شنیده‌ها حاکی است که نسل جدید پرچمدار ال‌جی از وجود صفحه‌ی نمایش ۵.۶ اینچی بهره خواهد برد.
تبلیغات

چندی پیش تصاویر رندر شده منتسب به جی4، پرچمدار بعدی ال‌جی منتشر شد. حال منبعی که این تصاویر را منتشر کرده اطلاعاتی را درباره‌ی صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند ارائه داده است. براساس شنیده‌ها، جی4 از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۶ اینچی بهره خواهد برد. هنوز سخنی در مورد رزولوشن این صفحه‌ی نمایش به میان نیامده، اما براساس شنیده‌ها احتمالا شاهد صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2K یا 3K خواهیم بود.

گمانه‌ها حکایت از این دارد که جی4 از مشخصات فنی چون تراشه‌ی اسنپدراگون 810، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت، اندروید 5.0 آبنبات چوبی و هم سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد که براساس شنیده‌ها روی کلید‌های فیزیکی پشت گوشی قرار خواهد گرفت. ال‌جی برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه از پرچمدار خود برنامه‌ریزی کرده است. میزان فروش گوشی جی3 تاکنون به ۶ تا ۷ میلیون دستگاه رسیده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات